eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukowskoPrzedmiotem zamówienia są usługi bankowe związane z udzieleniem i obsługą długoterminowego kredytu w kwocie 1 154 000,00 zł (słowniejeden milion sto pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2016 r. w kwocie 236 504 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 917 496 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374317 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Bukowsko: Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe związane z udzieleniem i obsługą długoterminowego kredytu w kwocie 1 154 000,00 zł (słownie: jeden milion sto pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2016 r. w kwocie 236 504 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 917 496 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358726


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bukowsko, krajowy numer identyfikacyjny 37044073200000, ul. Bukowsko  290, 38505   Bukowsko, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 674 015, faks 134 674 466, e-mail sekretariat@bukowsko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bukowsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe związane z udzieleniem i obsługą długoterminowego kredytu w kwocie 1 154 000,00 zł (słownie: jeden milion sto pięćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy w 2016 r. w kwocie 236 504 zł i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 917 496 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KB-302/40/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. 1. Kwota kredytu - do 1 154 000,00 zł 2. Planowany okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2027 r. 3. Wykorzystanie kredytu nastąpi w 1 transzy, kredyt płatny w dniu podpisania umowy. 4. Ostateczny termin wykorzystania kredytu - do dnia 31.12.2016 r. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, co będzie prowadziło do zmniejszenia rat kapitałowo odsetkowych odpowiednio do wykorzystanego kredytu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu spłaty raty kredytu. 7. Ustala się karencję w spłacie rat kapitałowych do dnia 30.03.2020 r. 8. Spłata kapitału po upływie karencji, w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca, pierwsza rata 31 marca 2020 roku, ostatnia 30 listopada 2027 r., wg niżej przedstawionego harmonogramu: Rok 2016 - 0 Rok 2017 - 0 Rok 2018 - 0 Rok 2019 - 0 Rok 2020 -30 000 zł w marcu 2020 roku Rok 2021 -20 000 zł w marcu, kwietniu, maju i czerwcu. Łącznie 80 000 zł Rok 2022 -20 000 zł w marcu, kwietniu, maju i czerwcu. Łącznie 80 000 zł Rok 2023 - 25 000 zł w marcu, po 20 000 zł od kwietnia do lipca. Łącznie 105 000 zł Rok 2024 -20 000 zł miesięcznie od marca do sierpnia. Łącznie 120 000 zł Rok 2025 - 20 000 zł miesięcznie od stycznia do listopada. Łącznie 220 000 zł Rok 2026 - 25 000 zł od stycznia do grudnia. Łącznie 300 000 zł Rok 2027 - 19 000 zł w styczniu, od lutego do listopada po 20 000 zł. Łącznie 219 000 zł 9. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, do wyliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w danym roku przy założeniu, że rok liczy nie więcej niż 365 dni. 10. Odsetki naliczone od dnia podpisania umowy do końca grudnia 2016 roku, płatne w ostatnim dniu grudnia 2016 roku. 11. Nie dopuszcza się kapitalizowania odsetek. 12. W sytuacji, gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 13. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, podpisany przez Wójta i Skarbnika Gminy. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż oprocentowaniem powiększonym lub pomniejszonym o marże wykonawcy. 15. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, opartym na stawce WIBOR-1M + stała marża Wykonawcy. Do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go grudnia- WIBOR 1M- 30 listopada 2016 roku. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 17. Zaciągnięte pożyczki: 0 zł 18. Stan zadłużenia na dzień 31.11.2016 r. długoterminowe - 6 613 397,54 zł krótkoterminowe - 929 997,00 zł Zgodnie z artykułem 36a ust. 2 Prawo zamówień publicznych ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę związaną z udzieleniem i obsługą kredytu siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż jest brak czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). § 4. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT328015.30
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Podkarpacki Bank Spółdzielczy,  ,  ul. Mickiewicza 7,  38-55,  Sanok,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328015,30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328015,30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340453,04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.