To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374382 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Rybnik: Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337712-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Kościuszki
17,
44200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 422 12 47, faks
324 221 247, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgm.rybnik.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP.1120.0054.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania. Zamówienie zostało podzielone na 20 zadań. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje (zadanie nr 1-20): 1) roboty murowe: a) zamurowanie przebić, b) uzupełnienie ścianek działowych, 2) roboty z prefabrykatów gipsowych: a) wytyczenie przebiegu ścianek działowych, b) zamocowanie konstrukcji z profili aluminiowych o szerokości 100 mm, c) wykonanie wzmocnienia z profili UA w miejscu otworów drzwiowych, d) wypełnienie szkieletu wełną mineralną grubości 100 mm, e) zamocowanie płyt gipsowo-kartonowych do konstrukcji - obustronne pojedyncze płytowane, f) zabezpieczeniem spoin taśmą zbrojącą oraz zaszpachlowaniem połączeń, 3) okładziny tynkarskie: a) dokonanie oczyszczenia i odpylenia powierzchni, b) wykonanie powłoki gruntującej, c) wykonanie tynków, 4) Stolarka budowlana: a) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, b) osadzenie ościeżnic aluminiowych, stalowych, drewnianych i PCV dla skrzydeł okiennych i drzwiowych, c) montaż i regulacja skrzydeł okiennych i drzwiowych, d) montaż parapetów, e) wykończenia ościeżnic, 5) okładziny ceramiczne: a) gruntowanie podłoża, b) wykończenie okładzin ścian płytkami ceramicznymi, c) montaż listew narożnych zewnętrznych i wewnętrznych (frazowanie krawędzi wypukłych), d) wykonanie spoinowania, 6) posadzki: a) usunięcie warstwy wykończeniowej - płytki ceramiczne, b) usunięcie gruzu z budynku, c) wywiezienie gruzu i odpadów z terenów rozbiórki, d) gruntowanie podłoża, e) przygotowanie podłoża, f) wykonanie wylewki samopoziomującej, g) wykonanie cokolików z płytek gresowych, wraz z ułożeniem listwy wykańczającej, spionowaniem oraz uszczelnieniem masa elastyczną, 7) posadzki - panele podłogowe: a) oczyszczenie oraz przygotowanie podłoża pod posadzki z paneli, b) ułożenie warstwy z pianki wygłuszającej, c) ułożenie paneli podłogowych, d) montaż listew wykańczających w kolorze paneli podłogowych, e) zabezpieczenie posadzki do czasu odbioru robót, 8) roboty malarskie ścian i sufitów, 9) instalacje wody zimnej ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej: a) demontaż rurociągów i przyborów sanitarnych, b) montaż przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP, c) izolacja cieplna przewodów otulinami, d) montaż armatury: - odcinającej - zawory kulowe, zwrotny antyskażeniowy EA, - czerpanej - baterie umywalkowe, zlewozmywakowe, natryskowe, zawory czerpane ze złączka do węża, e) montaż przewodów kanalizacyjnych na ścianach i podłodze z rur PVC w tym: - podejść odpływowych, - pionów kanalizacyjnych, f) montaż przyborów i urządzeń sanitarnych: umywalki, zlewozmywak, brodzika natryskowego, miski ustępowej, czyszczaków, zaworów powietrznych, g) montaż wodomierza skrzydełkowego, h) próba szczelności i płukanie instalacji, i) roboty towarzyszące, wykończeniowe: - przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach, - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach i posadzkach, - wywóz i utylizacja gruzu, 10) instalacja centralnego ogrzewania (nie dotyczy zadania nr 10, 14, 19, 20): a) montaż rurociągów miedzianych w ścianach, b) montaż grzejników stalowych płytowych typu VM i C-STD, c) montaż armatury: - regulacyjnej: zaworów i głowic termostatycznych, zaworów STAD, - odcinającej: zaworów kulowych, zaworów powrotnych, zestawów przyłączeniowych, d) izolacja cieplna przewodów otulinami, e) płukanie, próba szczelności i próba na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji, f) roboty towarzyszące, wykończeniowe: - wykucie wnęk w ścianach, - przebicia instalacyjne przez ściany, - bruzdy w ścianach i posadzkach, - wywóz i utylizacja gruzu, 11) instalacja gazowa (nie dotyczy zadania nr 10, 12, 13): a) montaż rurociągów stalowych i miedzianych na ścianach, b) montaż zaworów odcinających kulkowych gazowych, c) podłączenie kotła gazu do c.w.u., d) próby szczelności instalacji gazowej i odbiór, e) roboty towarzyszące: - zabezpieczenie antykorozyjne rurociągów, - przebicie otworów w ścianach i stropach, - wywóz i utylizacja gruzu. Szczegółowy zakres zamówienia precyzują: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, projekty instalacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45442100-8,
45330000-9,
45333000-0,
45331100-7,
45311200-2,
45421000-4,
45432110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Czwartaków 4a/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52497.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 44445,29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Lompy 5a/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53243.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49030,18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Patriotów 2a/4 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51552.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53159,07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Patriotów 2b/7 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT49033.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46903,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Śniadeckiego 3a/4 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58073.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49468,81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Śniadeckiego 3b/1 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56625.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 46601,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Lompy 1b/1 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT51143.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48148,08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Lompy 6b/1 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56694.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 58004,32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Kadetów 3b/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47012.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41996,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Poligonowa 17c/6 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35145.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33000,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Zebrzydowicka 2b/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Gen. Andersa 22a/7 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35966.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36299,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Gen. Andersa 26a/7 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40184.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40733.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Jankowicka 18/7 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31057.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29240,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Śląska 9b/6 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT44750.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39851,10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Mikołowska 29/2 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47045.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44189,07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Zebrzydowicka 18/1 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48999.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49096,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Zebrzydowicka 10/1 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Zgrzebnioka 2a/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39553.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37656,35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 20 | NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Cierpioła 4b/3 w Rybniku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39395.54 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35462,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont transformatorów i ich podzespołów dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S. A.
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice- Projekt Ogólnomiejski - Budowa Skateparku teren przy ul. Łukowej
- Renowacja głównych schodów granitowych do budynku, przebudowa i remont schodów terenowych wraz z budową pochylni oraz renowacji bramy wejściowej z murem i przyporami
- Uzupełnienie stanu teczek, papieru firmowego
- Usługi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku - II etap
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.