eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiSukcesywna dostawa drewna opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 374392 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Starogard Gdański: Sukcesywna dostawa drewna opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341221


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku, krajowy numer identyfikacyjny 29578000000, ul. ul. Kasztanowa  23,   Starogard Gdański, państwo , woj. pomorskie, tel. 058 5621461 w. 20, faks , e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa drewna opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GA.273.6.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: 1. Szacunkowa wielkość dostawy - 1800 mp (metrów przestrzennych) na podstawie harmonogramu dostaw opracowanego według szacunkowego miesięcznego zapotrzebowania Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Charakterystyka drewna opałowego: 1) średnica: 20 - 50 cm, 2) długość: 1,25 m, 3) gatunek: dąb, buk, grab, brzoza, wiąz, klon, jesion. Dostarczone drewno opałowe nie może być spróchniałe. 3. Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianego drewna opałowego jest jedynie wielkością prognozowaną, niezbędną dla porównania ofert, a jego rzeczywista ilość może ulec zmianie. Przewidywane wahania w ilości dostawy drewna mogą wynosić ok. +/-20%. 4. Zmiany w zakresie ilości zamawianego drewna opałowego nie mogą spowodować zmiany ceny jednostkowej za 1 mp podanej przez Wykonawcę w ofercie. 5. W cenie oferty winien zostać uwzględniony załadunek, własny transport Wykonawcy oraz rozładunek drewna opałowego, w tym ułożenie w stosy, których wysokość nie może przekraczać 2,0 m w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - plac składowania drewna na obiekcie Zamawiającego (Dom Pomocy Społecznej Szpęgawsk, ul. Kasztanowa 23). 6. Odbiór drewna opałowego nastąpi po uprzednim jego rozładunku przez Wykonawcę i ułożeniu w stos, oraz po sprawdzeniu jego ilości przez komisję powołaną przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza na wniosek Wykonawcy możliwość składowania w stosach na swoim obiekcie większej ilości drewna opałowego, niż ilość wykazana przez Zamawiającego w miesięcznych zamówieniach, pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tej okoliczności i wyrażenia zgody przez Zamawiającego na jej realizację. Rozliczenie składowanego drewna nastąpi wg. harmonogramu dostawy z zachowaniem zasad wymienionych w pkt 6-7. 8. Asortyment dostarczany będzie średnio raz w miesiącu w terminie do 3 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przesłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy, zgodnie z opracowanym harmonogramem dostawy w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego (07.00-15.00). Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy oraz o gotowości do jej przekazania Zamawiającemu. W przypadku braku możliwości wywiązania się z terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o powyższej okoliczności Zamawiającego. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 10. Zapotrzebowanie będzie składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej w sposób określony w umowie. 11. Po spełnieniu warunku o którym mowa w pkt 2.2.6-2.2.7 SIWZ Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego fakturę VAT za daną partię dostawy. 12. Zapłata za dostarczoną partię nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze z zachowaniem przyjętego terminu płatności

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 03413000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT276480.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.