Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Łódź: Dostawa artykułów biurowych, akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 12 pakietów - 84/ZP/D/2009
Numer ogłoszenia: 374404 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 12 pakietów - 84/ZP/D/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 12 pakietów Szacunkowa wartość/12 m-cy: 172 922,03 PLN netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.23.50 - Taśmy do kas rejestrujących 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 31.44.00.00 - Baterie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: 2.1. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; 2.2. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 ustawy Pzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego. 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 ustawy Pzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ustawy Pzp. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców: 6.1. w oświadczeniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 3.1 do SIWZ) - w odniesieniu do warunków wskazanych w Rozdziale 5 pkt. 1 . 6.2. w oświadczeniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 3.2 do SIWZ) - w odniesieniu do warunków wskazanych w Rozdziale 5 pkt.1 ppkt 1.4. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą: Załącznik nr 1 - Formularz oferty, Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3.1 i 3.2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2, oraz dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku z późn. zm)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk2.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113 Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113 - Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - ARTYKUŁY BIUROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY BIUROWE Wartość szacunkowa/12 m-cy: 29539,85 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - PAPIER KOMPUTEROWY I KSERO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER KOMPUTEROWY I KSERO Wartość szacunkowa/12 m-cy: 30016,84 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 -AKCESORIA KOMPUTEROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA KOMPUTEROWE Wartość szacunkowa/12 m-cy: 12436,23.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY CANON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY CANON Wartość szacunkowa/12 m-cy: 5172,21 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY HEWLETT PACKARD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY HEWLETT PACKARD Wartość szacunkowa/12 m-cy: 75074,57 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY LEXMARK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY LEXMARK Wartość szacunkowa/12 m-cy: 2328,44 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY PANASONIC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY PANASONIC Wartość szacunkowa/12-m-cy: 4216,76 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY SAMSUNG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY SAMSUNG Wartość szacunkowa/12 m-cy: 3135,13 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY XEROX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH FIRMY XEROX Wartość szacunkowa/12 m-cy:3523,61 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO INNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO INNYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH Wartość szacunkowa/12 m-cy: 4629,93 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4, 30.19.23.20-0, 30.19.23.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - BATERIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BATERIE Wartość szacunkowa/12 m-cy: 1782,21 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - ROLKI TERMICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ROLKI TERMICZNE Wartość szacunkowa/12 m-cy: 1066,23 PLN netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Zakup wraz z dostawą - 1 szt. kosiarki wysięgnikowej dla RDW Piotrków Tryb. - 1 szt. rębaka do gałęzi dla RDW Łowicz - 2 szt. kosiarek bijakowych dla RDW Bełchatów i RDW Łowicz"
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa 4 zestawów tokenów do analizy danych surowych z plików FASTQ
- 16/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- 8/ZP/2025 Najem dystrybutorów wody wraz z kompleksową obsługą serwisową, wsparciem technicznym dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Komputery 2025
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.