eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ W RAMACH PROJEKTU PIERWSZE KROKI MŁODEGO BIZNESU, DZIAŁANIE 6.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI REALIZOWANEGO PRZEZ POWIAT BYTOWSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Bytów: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ W RAMACH PROJEKTU PIERWSZE KROKI MŁODEGO BIZNESU, DZIAŁANIE 6.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI REALIZOWANEGO PRZEZ POWIAT BYTOWSKI
Numer ogłoszenia: 374437 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bytowski , Ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 80 00, faks 059 822 80 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ W RAMACH PROJEKTU PIERWSZE KROKI MŁODEGO BIZNESU, DZIAŁANIE 6.2 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI REALIZOWANEGO PRZEZ POWIAT BYTOWSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach projektu Pierwsze kroki młodego biznesu, Działanie 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiat Bytowski Usługa przewidziana jest dla 25 osób, które zostaną podzielone na dwie grupy: 12-osobową i 13-osobową, z wyjątkiem szkolenia opisanego w pkt. 1 litera i. 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 256 godzin szkoleń z następujących tematów: a) Podstawy marketingu - szkolenie jednodniowe (8 godzin) dla dwóch grup b) Procedura zakładania działalności gospodarczej -- szkolenie dwudniowe (16 godzin) dla dwóch grup c) Sposoby i formy opodatkowania przedsiębiorców - szkolenie dwudniowe (16 godzin) dla dwóch grup d) Prawo pracy - szkolenie jednodniowe (8 godzin) dla dwóch grup e) Ubezpieczenia społeczne - szkolenie jednodniowe (8 godzin) dla dwóch grup f) Programy rozliczeniowe, podstawy prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej - szkolenie dwudniowe 2 dni (16 godzin) dla dwóch grup g) Umiejętności osobiste - szkolenie trzydniowe (24 h) dla dwóch grup - szczegółowy zakres tematyczny każdego z dni szkoleniowych Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy h) Tworzenie biznesplanu, wniosku o jednorazową dotację inwestycyjną oraz o wsparcie pomostowe - szkolenie dwudniowe (16 godzin) dla dwóch grup - Wykonawca stworzy program szkolenia i przeprowadzi zajęcia w oparciu o Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu Pierwsze kroki młodego biznesu, który Zamawiający przekaże wraz ze wszystkimi załącznikami do Regulaminu w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy i) Szkolenia dla kobiet uczestniczących w projekcie na temat Venus w stresie oraz dla mężczyzn uczestniczących w projekcie na temat Mars w stresie - szkolenie dwudniowe dla każdej z grup (16 h). Szkolenie ma charakter wyjazdowy. Odbędzie się na ośrodku wypoczynkowym/hotelu na terenie województwa pomorskiego. W ramach szkolenia Zamawiający gwarantuje wyżywienie i nocleg dla trenera. Szkolenie dla obu grup odbędzie się w tym samym terminie. 2. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu programy szkoleń, które będzie obejmował zajęcia od godziny 9 do godziny 16 z wyjątkiem szkolenia opisanego w pkt 1 litera i. Jedna godzina szkoleniowa trwa 45 minut. Wykonawca w ramach programu szkoleniowego uwzględni 2 przerwy kawowe trwające po 15 minut każda oraz jedną przerwę obiadową trwającą 30 minut. 3. Szkolenia opisane w pkt. 1 litery od a do h będą odbywać się w Bytowie (powiat bytowski, województwo pomorskie). 4. Zamawiający zapewnia salę wykładową, projektor, laptop dla prowadzącego szkolenie, tablicę typu flipchart, materiały piśmiennicze i całodniowe wyżywienie dla uczestników szkoleń. 5. W przypadku szkolenia wyjazdowego (opisanego w pkt. 1 litera i) Zamawiający dodatkowo zapewnia uczestnikom szkolenia oraz trenerom prowadzącym zajęcia nocleg i całodniowe wyżywienie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przed każdym ze szkoleń pretestów oraz do zakończeniu zajęć posttestów. Przeprowadzenie pretestów i posttestów ma mieć na celu zbadanie przyrostu wiedzy uczestników szkoleń. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnienić uczestnikom szkoleń materiały dydaktyczne wysokiej jakości w wersji papierowej i elektronicznej. Materiały dydaktyczne w wersji elektronicznej dzień po zakończeniu każdego szkolenia zostaną przesłane Zamawiającemu na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej w celu ich rozesłania uczestnikom szkolenia. 8. Zajęcia szkoleniowe Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w formie wykładu i zajęć praktycznych, przy wykorzystaniu laptopa i rzutnika dostarczonych przez Zamawiającego. Powyższe szkolenia mają odbyć się w okresie 4 miesięcy (styczeń - kwiecień 2011) - terminy poszczególnych dni szkoleniowych ustala Zamawiający. Zajęcia odbywają się w dniach od poniedziałku do piątku. W ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy termin realizacji szkoleń (w sumie 32 dni szkoleniowe)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania nie jest zobowiązany wnieść wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług szkoleniowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie kadry wykwalifikowanej wykładowców zdolnych do realizacji zamówienia, posiadających kwalifikacje gwarantujące wysoką jakość szkolenia z wykształceniem wyższym, posiadającymi minimum 1 rok doświadczenia jako trener wraz z przeprowadzonymi co najmniej 30 godzinami szkoleń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: 1) wydłużenie terminów realizacji zamówienia będzie dopuszczalne z powodu wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni 2) wydłużenie terminów płatności w przypadku opóźnienia w przekazywaniu przez Instytucję Pośredniczącą Zamawiającemu środków na realizację 3) zmianę osób bezpośrednio uczestniczących przy wykonywaniu zamówienia w przypadku śmierci, choroby uniemożliwiającej świadczenie pracy a także innej usprawiedliwionej niemożności świadczenia pracy, wygaśnięcia bądź rozwiązania stosunku pracy lub umów cywilno-prawnych. 4) dopuszcza się zmianę terminów realizacji szkoleń wynikających harmonogramu w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy i ustalaniu harmonogramu szkoleń

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bytowie, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: PIERWSZE KROKI MŁODEGO BIZNESU W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 6.2 WSPARCIE ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I SAMOZATRUDNIENIA, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.