To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Białystok: Wykonanie ścianek działowych na parterze w świetlicy i holu przy wejściu głównym budynku wpisanego do rejestru zabytków, położonego w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 7.
Numer ogłoszenia: 374466 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330004 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ścianek działowych na parterze w świetlicy i holu przy wejściu głównym budynku wpisanego do rejestru zabytków, położonego w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 7..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu ścianek działowych na parterze w świetlicy i holu przy wejściu głównym budynku położonego w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 7. 2. Roboty remontowo-budowlane, objęte niniejszym zamówieniem, są w części współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - Nr umowy: UDA-POKL.07.01.01.20-002/08-00,w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu. 3. Zamówienie niniejsze stanowi I ETAP realizacji remontu budynku położonego w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 7, polegającego na wykonaniu remontu elewacji oraz wykonaniu ścianek działowych na parterze w świetlicy i holu przy wejściu głównym w/w budynku. 4. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają: projekt remontu ( w zakresie dotyczącym wykonania ścianek działowych na parterze w świetlicy i holu przy wejściu głównym budynku), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem remontu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wymagania stawiane materiałom: -stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92,poz.881 z późn. zm.), -materiały powinny być zgodne z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Należność za wykonaną robotę budowlaną będzie płatna na konto wskazane przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru robót, po wykonaniu zadania w całości. b) Odbiór pogwarancyjny nastąpi po zakończeniu okresu gwarancji, przy udziale Wykonawcy i Zamawiającego, po ewentualnym usunięciu wszystkich ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad. c) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. e) Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad i usterek ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia, f) Wszystkie roboty wykonywane będą na czynnym, funkcjonującym obiekcie. g) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, h) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - Nr umowy: UDA-POKL.07.01.01.20-002/08-00,w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane BUD-COMPEX sp. z o.o., ul. Św. Rocha 10 lok. 302, 15-879 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14117,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19481,45
Oferta z najniższą ceną: 19481,45 / Oferta z najwyższą ceną: 29985,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn przemysłowych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.