Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Teresin: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 374484 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie , ul. Druckiego - Lubeckiego 1, 96-515 Teresin, woj. mazowieckie, tel. 46 861 38 61, faks 46 861 30 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrteresin.oit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa do zamawiającego sprzętu rehabilitacyjnego, montaż, dokonanie rozruchu oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji niżej wymienionego sprzętu: zadanie 1 - ERGOMETR - szt.2 zadanie 2 - LAMPA TERAPEUTYCZNA STATYWOWA - szt. 2 zadanie 3 - STÓŁ REHABILITACYJNY - szt. 2 zadanie 4 - STÓŁ DO MASAŻU -szt. 1 zadanie 5 - APARAT DO KRIOTERAPII NADMUCHEM ZIMNEGO POWIETRZA - szt. 1 zadanie 6 - URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW WYKORZYSTUJĄCYCH TRZY TYPY TERAPII: IR (TERMOTERAPIA), ELEKTROSTYMULACJA I ULTRADŹWIĘKI - szt.1 zadanie 7 - APARAT DO TERAPII SYGNALEM PULSACYJNYM - szt. 1 zadanie 8 - WIOŚLARZ - szt. 1 zadanie 9 - CIŚNIENIOMIERZ - szt. 3 zadanie 10 - CROSTREINER - szt. 1 zadanie 11 - WAGA LEKARSKA ZE WZROSTOMIERZEM - szt. 1 zadanie 12 - APARAT EKG - szt.1 zadanie 13 - OSPRZĘT DO UGUL A - PEŁNY - szt. 2 zadanie 14 - APARAT DO LASEROTERAPII - szt. 1 zadanie 15 - APARAT DO ELEKTROTERAPII I TERAPII ULTRADŹWIĘKOWEJ - szt. 3 zadanie 16 - MATERAC REHABILITACYJNY JEDNOCZĘŚCIOWY - szt. 10 zadanie 17 - TOR DO ĆWICZEŃ RÓWNOWAŻNYCH - szt. 6 zadanie 18 - DROBNY SPRZĘT REHABILITACYJNY: - TAŚMY DO ĆWICZEŃ - szt. 10 - PIŁECZKI DO ĆWICZEŃ MANUALNYCH - szt. 4 - PÓŁWAŁEK - szt. 5 - WAŁEK - szt. 6 - PIŁKI GIMNASTYCZNE - szt. 10 zadanie 19 - PARAWAN - szt. 6 zadanie 20 - LEŻANKA - szt. 6 zadanie 21 - WIOSLARZ Z OPOREM WODNYM - szt. 1 zadanie 22 - ERGOMETR KOŃCZYN Z OPOREM WODNYM - szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oferowanych produktów z wymaganiami zasadniczymi w odniesieniu do wyrobów medycznych - jeśli przepisy prawa tego wymagają. Certyfikaty CE lub dokumenty równoważne - jeśli przepisy prawa tego wymagają.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty powinien być dołączony dokument/kopia, z którego wynika umocowanie do reprezentacji wykonawcy (np.: odpis/ wypis z KRS, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany wysokości zastosowanej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy zamawiany sprzęt nie jest dostępny na rynku, na dostawę zamienników. Zamiennik musi mieć co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrteresin.oit.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie
al. Druckiego-Lubeckiego 1;
96-515 Teresin,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Rehabilitacyjny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Teresinie 96-515 Teresin, al. Druckiego-Lubeckiego 1, pok. 212..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TERESIN
więcej: przetargi TERESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
- DOSTAWA, MONTAŻ I SZKOLENIE Z OBSŁUGI WIEŻY LAPAROSKOPOWEJ DO SZPITALA POWIATOWEGO GAJDA - MED SP. Z O.O.
- Dostawa respiratora transportowego
- "DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH ".
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.