Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374524 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Komańcza: Dostawa artykułów mięsnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Łupkowie, krajowy numer identyfikacyjny
32110600000, ul.
Łupków
45,
38543
Komańcza, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 467-70-49, faks
0-13 4677011, e-mail
dkw_lupkow@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów mięsnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/Kw.2210.6.1.2016.DS
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZADANIA)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów i produktów mięsnych pochodzenia drobiowego,wieprzowego oraz wołowego:ZADANIE I-mięso,wędliny,podroby wieprzowe i wołowe:-mięso wołowe gulaszowe-klasy II,mrożone,b/k,mięso chude, nieznacznie ścięgniste,pakowane w worki vac max. po 2,5kg,w ilości 1 000 kg,-mięso wieprzowe gulaszowe,-klasy II a,mrożone,b/k,zawartość tłuszczu do 30 %,bez ścięgien,pakowane w worki vac max. po 2,5kg,w ilości 2 200 kg,-mięso mielone wieprzowe,dopuszczalny tłuszcz do 30%, bez dodatków,mrożone,pakowane w worki vac max. po 2,5kg,w ilości 3 500 kg,-hamburger wieprzowy,1 szt. 80g,w ilości 1 300 kg,-kaszanka,w ilości 1 500 kg,-wątroba wieprzowa, świeża,w ilości 800 kg,-serca wieprzowe,świeże,w ilości 800 kg,-smalec wieprzowy,w ilości 300 kg,-słonina b/s,w ilości 300 kg,-kiełbasa zwyczajna,w ilości 3 000 kg,-kiełbasa toruńska,w ilości 2 000 kg,-kiełbasa krakowska parzona,w ilości 1 600 kg,-kiełbasa lencz,w osłonce foliowej,w ilości 2 700 kg,-kiełbasa mortadela,w osłonce foliowej,w ilości 2 600 kg,-salceson,w osłonce foliowej,w ilości 2 000 kg,-pieczeń rzymska,w ilości 2 400 kg,-kiszka wątrobiana,w ilości 800 kg,-mielonka prasowana,w osłonce foliowej,w ilości 2 600 kg,-szynka mielona prasowana,w osłonce foliowej,w ilości 1 300 kg,-sznycel wieprzowo-drobiowy,w ilości 1 300 kg,-kiełbasa kminkowa,w ilości 1 600 kg,-kiełbasa parówkowa,w ilości 600 kg.ZADANIE II-mięso,wędliny, podroby drobiowe:- parówki drobiowe,w ilości 800 kg,-polędwica drobiowa,w osłonce foliowej,w ilości 1 000 kg,-kiełbasa drobiowa zwyczajna,w ilości 1 800 kg,-szynka drobiowa gotowana prasowana,w osłonce foliowej,w ilości 1 400 kg,-pieczeń drobiowa,w ilości 1 200 kg,-mielonka z indyka prasowana,w osłonce foliowej,w ilości 1000 kg,-baleron drobiowy,w ilości 1 800 kg,-mortadela drobiowa,w osłonce foliowej,w ilości 1 000 kg,-wątroba drobiowa, świeża,w ilości 800 kg,-żołądki drobiowe,świeże,w ilości 400 kg,-hamburger drobiowy,w ilości 1 200 kg,-filet prasowany z kurczaka,w ilości 500 kg,-kiełbasa krakowska drobiowa,w ilości 500 kg.ZADANIE III-konserwy mięsne:-konserwa turystyczna,w opakowaniu jednostkowym 300g,z samootwieraczem,w ilości 1 200 kg,-konserwa przysmak śniadaniowy,opakowaniu jednostkowym 300g,z samootwieraczem,w ilości 1 200 kg,-pasztet drobiowy-alupak-w opakowaniu jednostkowym 100 - 130g,w ilości 250 kg,-pasztet wieprzowy-alupak-w opakowaniu jednostkowym 100 - 130 g,w ilości 250 kg,-mielonka tyrolska-alupak-w opakowaniu jednostkowym 100 - 130g,w ilości 200 kg,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
15111000-9,
15113000-3,
15110000-2,
15895100-9,
15131134-3,
15114000-0,
15412100-0,
15131130-5,
15131400-9,
15131131-2,
15131410-2,
15131135-0,
15131500-0,
15112300-9,
15895100-9,
15131000-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Mięso,wędliny, podroby wieprzowe i wołowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT222566.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 209080,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: MIĘSA WĘDLINY,PODROBY DROBIOWE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97936.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 92070,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: KONSERWY MIĘSNE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 3 w/w ustawy postępowanie w części nr 3 (dostawa konserw mięsnych) zamawiający unieważnił na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza kwot okeślonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy
INNE PRZETARGI KOMAŃCZA
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Komańcza
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
więcej: przetargi KOMAŃCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.