Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Płośnica: Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica oraz Przyszłość w Twoich rękach.
Numer ogłoszenia: 374586 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica oraz Przyszłość w Twoich rękach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym polegał będzie na prowadzeniu w roku szkolnym 2012/2013 zajęć dodatkowych: a) Dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów z klas I- III w Szkole Podstawowej w Gródkach, mających na celu zminimalizowanie specyficznych trudności edukacyjnych w zakresie czytania i pisania w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica. b) Dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów z klas IV - VI w Szkole Podstawowej w Gródkach, mających na celu zminimalizowanie trudności edukacyjnych w zakresie nauki języka angielskiego w ramach realizacji projektu pn. Przyszłość w Twoich rękach. 1) Zajęcia realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r, w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. nr 228 poz. 1487) 2) Wykonawca usługi odpowiadał będzie za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, listy obecności), sporządzanie miesięcznych zestawień monitoringowych wg wzoru określonego przez Zamawiającego. 3)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie obejmuje 2 Części, zgodnie z podanym poniżej wykazem: A. Część 1: prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach z trudnościami w czytaniu i pisaniu w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica a) ilość godzin zajęć w roku szkolnym 2012/2013: 40 h, w tym w 2012r. należy zrealizować 15h, a w 2013: 25h b) maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy; c) maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów. B. Część 2: prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z j. angielskiego dla uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Gródkach w ramach projektu Przyszłość w Twoich rękach a) ilość godzin zajęć w roku szkolnym 2012/2013: 90 h b) maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy; c) maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli sam posiada, lub dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50 poz. 400), tj.: a) Osoby do prowadzenia zajęć dydaktyczno wyrównawczych (dotyczy 1; części zamówienia) powinny mieć: a. ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym; lub b. ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym; lub c. ukończone studia magisterskie/studia pierwszego stopnia na kierunku zgodnym z zajęciami na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne; lub d. ukończone studia magisterskie/studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia, w treściach podstawowych i kierunkowych obejmuje treści zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne; lub e. ukończone studia magisterskie/studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) innym niż charakter zajęć oraz studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na prowadzenie których składana jest oferta oraz posiadać przygotowanie pedagogiczne; lub f. ukończyła zakład kształcenia nauczyciel w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom na które składana jest oferta; lub g. ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż zajęcia na które składana jest oferta, a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie zajęć na które składana jest oferta. b) Osoby do prowadzenia zajęć z j. angielskeigo (dotyczy 2 części zamówienia) powinny mieć: a. ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie na kierunku filologia lub lingwistyka stosowana w specjalności j. angielskiego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego; lub b. ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie w specjalności j. angielskiego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego; lub c. ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności j. angielskiego; lub d. ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i posiadanie świadectwa złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z j. angielskiego II stopnia lub świadectwa znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy, 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Gródkach z trudnościami w czytaniu i pisaniu w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania dzieci w szkołach podstawowych w Gminie Płośnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ilość godzin zajęć w roku szkolnym 2012/2013: 40 h, w tym w 2012r. należy zrealizować 15h, a w 2013: 25h b) maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 2 grupy; c) maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prowadzenie zajęć dydaktyczno wyrównawczych z j. angielskiego dla uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej w Gródkach w ramach projektu Przyszłość w Twoich rękach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość godzin zajęć w roku szkolnym 2012/2013: 90 h b) maksymalna liczba grup w ramach zajęć: 3 grupy; c) maksymalna liczba uczniów w jednej grupie: 8 uczniów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PŁOŚNICA
więcej: przetargi PŁOŚNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci; Grupowych treningów umiejętności społecznych (TUS) oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń oraz czterech dwudniowych warsztatów z zakresu tworzenia i wdrażania lokalnych planów deinstytucjonalizacji usług społecznych (LPDI)
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VI - Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.