Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Ruda Śląska: Usługi projektowe dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 374612 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi projektowe dla Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla n/w zadań: 1. Budowa przyłączy w/p do projektowanych indywidualnych węzłów cieplnych w zasobach dotychczas zasilanych z GWC Fojkisa 1 w Rudzie Śląskiej. 2. Budowa indywidualnych węzłów cieplnych w zasobach dotychczas zasilanych z GWC Fojkisa 1 w Rudzie Śląskiej. 3. Budowa przyłączy w/p do projektowanych indywidualnych węzłów cieplnych w zasobach dotychczas zasilanych z GWC Piechy 12 w Rudzie Śląskiej. 4. Budowa indywidualnych węzłów cieplnych w zasobach dotychczas zasilanych z GWC Piechy 12 w Rudzie Śląskiej. 5. Budowa zewnętrznej instalacji odbiorczej zasilanej z GWC Obrońców Westerplatte 11 zasilającej budynki przy ul. Obrońców Westerplatte 11, 13, 15 i 17 w Rudzie Śląskiej. 6. Budowa magistrali do ulicy Kokota z przejściem pod nią oraz budowa przyłącza do IWC Gliniana 2 w ZSP nr 2 w Rudzie Śląskiej. 7. Zmiana sposobu zasilania węzłów cieplnych przy ulicach Kukułczej, Bocianów, Gilów, Nowary, Gołębi i Robotniczej w Rudzie Śląskiej. 8. Zmiana sposobu zasilania pawilonów przy ulicy Solidarności 5, 7 i 9 oraz pawilonu Społem przy ulicy Zamenhofa w Rudzie Śląskiej. 9. Budowa przyłączy w/p do węzłów przy ulicy Zamenhofa 2 i 4 w Rudzie Śląskiej. 10. Modernizacja sieci n/p z GWC Hlonda 1 do budynku przy ul. Bogusławskiego 5,7,9 oraz Wysockiej 29,31 w Rudzie Śląskiej. 11. Przebudowa sieci w/p od komory H II - 2 ul. Piotra Skargi do komory H II - 7 ul. 1-go Maja w Rudzie Śląskiej. 12. Przebudowa sieci w/p od komory H I - 22 do komory H I - 22/12 wraz z przyłączami do GWC Grodzka 1 i IWC Kukuczki 4 w Rudzie Śląskiej. 13. Adaptacja pomieszczeń GWC w budynku przy ul. Obrońców Westerplatte 23 (21) w Rudzie Śląskiej. 14. Przebudowa budynku stacji ST IV/9..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że usługi te zostały wykonane należycie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, w przypadku zadań nr 1,3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12; przynajmniej dwoma osobami posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w przypadku zadań nr 2,4; przynajmniej dwoma osobami posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w przypadku zadania nr 13; przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe i uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w przypadku zadania nr 14;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż mebli na wymiar do pomieszczeń przebudowywanej i rozbudowywanej Przychodni Brackiej na Chopina w Mysłowicach, ul. Chopina 54
- Sporządzenie podziałów nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2025-2027
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynków przy ul. Janasa 13a i Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
- Weryfikacja prognozy zagrożenia wstrząsami i tąpaniami wraz z zasadami prowadzenia robót górniczych ujętych w Kompleksowym projekcie eksploatacji pokładów zagrożonych tąpaniami w złożu KWK Ruda w latach 2024 - 2025 o roboty górnicze planowane w 2026 roku dla Oddziału KWK Ruda
- Remont podzespołów przenośników taśmowych dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Oznakowanie poziome sieci drogowej miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektów oświatowych w Brodnicy
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w Gminie Lipie
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla dróg gminnych w Brodnicy
- Geodezyjne pomiary odkształceń i przemieszczeń obiektów mostowych w ciągu dróg zarządzanych przez Oddział w Białymstoku GDDKiA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.