To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Gliwice: wykonanie przebudowy części parteru budynku szkoły przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy
Numer ogłoszenia: 374640 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305344 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy części parteru budynku szkoły przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy części parteru budynku szkoły przy ul. Sikorskiego 134 w Gliwicach z przeznaczeniem na Środowiskowy Dom Samopomocy. 3.2Budynek posiada status nieruchomości użytkowej (niemieszkalnej). 3.4Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną: projektem budowlano-wykonawczym (część architektoniczna), Specyfikacją Techniczną (część ogólnobudowlana), projektem budowlano-wykonawczym (instalacje elektryczne), Specyfikacją Techniczną (instalacje elektryczne), projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną (wentylacja), projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną (wod-kan), przedmiarami wszystkich wymienionych w niniejszym punkcie branż w tym instalacji niskoprądowych, pozwoleniem na budowę. 3.5Wykonawca ma prawo zapoznania się z obiektem na etapie sporządzania oferty; ze względu na rozliczenie ryczałtowe Zamawiający zaleca dokonanie tych czynności. 3.6Przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy; ewentualne rozbieżności pomiędzy przedmiarem i projektem technicznym nie będą podstawą do poszerzeń. 3.7Wprowadzenie na budowę nastąpi w następnym dniu po podpisaniu umowy. 3.8Rozliczenie zadania nastąpi ryczałtem w kwotach brutto według oferty (nie podlegającej zmianie mimo ewentualnego wzrostu podatku VAT), zgodnie z faktycznym stanem zaawansowania robót. 3.9Zamawiający przewiduje czterokrotne fakturowanie. Ostatnia faktura winna być złożona w siedzibie zamawiającego nie później niż do dnia 20.12.2013r. (należy uwzględnić wyprzedzająco dopełnienie wszelkich czynności odbiorowych). 3.10Potwierdzony harmonogram rzeczowo - finansowy należy przedłożyć w momencie podpisania umowy tzn. do 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. 3.11Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie koszty towarzyszące. 3.12Roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według stawek podanych w ofercie (na podstawie których Wykonawca dokonał wyceny oferty). 3.13W celu uzyskania wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Zamawiający wystawi Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa. 3.14W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.15Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.16Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.17Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych odbiorów. 3.18Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.19Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.20Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD Sp. z o.o., Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 649331,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 574037,75
Oferta z najniższą ceną: 574037,75 / Oferta z najwyższą ceną: 717163,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem żurawia samochodowego z operatorem, udźwig min. 30 t, z monitoringiem w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- 4WOG-1200.2712.32.2025 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych w podziale na 19 części.
- [4WOG-1200.2712.30.2025] Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 7 części
- "Analiza systemu kanalizacji deszczowej w wybranych zlewniach na terenie miasta - Część nr 1"
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.15.2025.EK
- Dostawa rozdrabniacza dwuwałowego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.