Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374685 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Łomża: Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach na trasie Łomża - Kownaty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Okręgowy w Łomży, krajowy numer identyfikacyjny
702376000354, ul.
ul. Gen. Władysława Sikorskiego
222,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-86 2182328, 2184090, 2180968, e-mail
baliki@media.net.pl, faks
0-86 2182328.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stwarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
ul.Sikorskiego222 18-400 Łomża
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
nie dotyczy
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych- dowożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach na trasie Łomża - Kownaty
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia uczestników niepełnosprawnych Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach trasa Łomża początek ul. Sikorskiego 222- Kownaty ŚDS Kownaty 85 koniec trasy: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych- dowożenie i odwożenie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach z terenu powiatu Łomżyńskiego. Dowożenie będzie odbywało się przez 4 dni w tygodniu (od poniedziałku do czwartku lub od wtorku do piątku). Codziennie około 250km po trasie uzgodnionej z Kierownikiem ŚDS lub Sekretarzem PKPS ZO w Łomży. Początek trasy ul. Sikorskiego 222 w Łomży - Nowogród- Ptaki Serwatki Miastkowo Drogoszewo Murawy Stary Cydzyn Górki Dobrzyjałowo Kownaty ŚDS koniec trasy + odwóz po południu po tej samej trasie. Do dowozu niezbędny jest autobus posiadający minimum 18 miejsc siedzących dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w tym minimum 2 miejsca dla wózków inwalidzkich odpowiednio zabezpieczonych oraz windę dla osób niepełnosprawnych dopuszczoną do użytkowania przez Urząd dozoru Technicznego. Dowóz rano do godziny 09:00 do ŚDS, a odwożenie po południu od godziny 15:00. 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do dowozu osób tym samochodem kierowcę z uprawnieniami do prowadzenia autobusów. Ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożonych osób musi to być jedna maksymalnie dwie osoby imiennie wskazane przez wykonawcę, które przez zamawiającego zostaną przeszkolone w zakresie sposobu wykonywania pracy i zachowania kierowcy podczas dowożenia. Każda zmiana tej osoby musi być zgłoszona zamawiającemu minimum 3 dni przed planowanym terminem zmiany, osoba ta przed rozpoczęciem pracy musi zostać przeszkolona przez zamawiającego 3. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów eksploatacji pojazdu oraz kosztów ubezpieczenia pojazdu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie określone, jako iloczyn stawki za 1 km brutto i ilości dziennej kilometrów oraz ilości dni świadczenia usługi w miesiącu Podstawą wystawienia faktury będą wykazy z wypisaną trasą dzienną i ilością przejechanych kilometrów w danym dniu zatwierdzonych przez Kierownika ŚDS. 5. Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265, z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1173, z późn. zm.), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.), e) rozporządzeniem z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (tj. Dz. U. 2013 r. poz. 951), 6. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy aktualnej, co do zakresu terytorialnego licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, aktualnego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC oraz następstw nieszczęśliwych wypadków NNW kierowców i pasażerów z sumą ubezpieczenia min. 10 000 zł na każdego kierowcę i pasażera dla każdego samochodu. 7. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 8. Pojazdy, którymi będą przewożeni uczestnicy muszą być sprawne pod względem technicznym i odpowiednio oznakowane. 9. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusu w wyznaczonym miejscu i czasie. 10. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. 11. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie wykonania przewozu własnymi środkami jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie umowy przez innego koncesjonowanego przewoźnika, który winien spełniać wszystkie wymagania i obowiązki wynikające z niniejszej SIWZ i przepisów prawa. 12. Powierzenie wykonania nawet w części innemu przewoźnikowi może dotyczyć wyłącznie sytuacji losowych i wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności. 13. W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku nie wywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 14. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 15. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawcę zapewniającego zastępcze wykonanie umowy. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 19. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ oraz umową.
II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 p.z.p. i art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności, tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, (tj. Dz. U. 2012 r. poz. 1265 z późn. zm.).
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, lub wykonuje usługi dowożenia osób niepełnosprawnych.(referencje)
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje , co najmniej 1 autobusem na jedno zadanie do przewozu osób niepełnosprawnych z zamontowana windą.
Samochody muszą odpowiadać warunkom technicznym określonym w art. 57 ust. 1 i art. 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje przynajmniej:1 kierowcą na jedno zadanie kierującym pojazdem Wykonawcy, posiadającym uprawnienia (prawo jazdy) do kierowania autobusem i badania psychologiczne oraz Świadectwo kwalifikacji do przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej -
a) Wykonawca złoży z ofertą oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Załącznik nr 2 do SIWZ.
b) Wykonawca przedstawi Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
c) Wykonawca przedstawi Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, lub wykonuje usługi dowożenia osób niepełnosprawnych.(referencje)
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje , co najmniej 1 autobusem na jedno zadanie do przewozu osób niepełnosprawnych z zamontowana windą.
Samochody muszą odpowiadać warunkom technicznym określonym w art. 57 ust. 1 i art. 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje przynajmniej:1 kierowcą na jedno zadanie kierującym pojazdem Wykonawcy, posiadającym uprawnienia (prawo jazdy) do kierowania autobusem i badania psychologiczne oraz Świadectwo kwalifikacji do przewozu osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Ofertę Wykonawcy wraz z Załącznikiem nr1do SIWZ - Formularzem cenowym, sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Załącznik nr 5 do SIWZ 7) Załącznik nr 6 do SIWZ 8) Zaświadczenie z ZUS. 9) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 11) Kserokopię licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego. 12) Kserokopię referencji potwierdzających doświadczenie. 13) Kserokopię prawo jazdy kierowcy lub kierowców. 14) Kserokopię badań psychologicznych kierowcy lub kierowców. 15) Kserokopię świadectwa kwalifikacji do przewozu osób kierowcy lub kierowców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/01/2017, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.