To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374700 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Białystok: "Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 - 85% - zadanie 1, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska - tytuł projektu: Funkcjonowanie Regionalnego Punktu Kontaktowego Programu Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego - 85 % - zadanie 2, Europejki Fundusz Morski i Rybacki w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020 - tytuł projektu: Realizacja Pomocy Technicznej w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020 - 100 % (część 75 %, część krajowa 25 %) - zadanie 3, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku - tytuł projektu: Rowerem przez Podlaskie parki narodowe i krajobrazowe - 100 % - zadanie 9 i 10
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321040 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323321 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
05066768500000, ul.
ul. kard. St. Wyszyńskiego
1,
15888
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
85 665 45 51, faks
85 665 46 42, e-mail
zamowienia.publiczne@wrotapodlasia.pl; k.godlewski@wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
Adres profilu: http://przetargi.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.272.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79822000-2
Dodatkowe kody CPV:
79810000-5,
79822500-7,
79823000-9,
39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych RPOWP na lata 2014-2020 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56259.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 78105.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Druk i dostawa materiału promocyjnego EWT |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1898.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2214.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Druk i dostawa kalendarzy informacyjno- promocyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Druk i dostawa materiałów promocyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych - DWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14945.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10600.14 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Druk i dostawa kalendarzy jednoplanszowych na rok 2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4268.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Wykonanie projektów graficznych, wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3092.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2456.31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Wykonanie projektów graficznych, wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych opisujących działanie Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7361.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Druk i dostawa folderów pt.: "Największe atrakcje turystyczne w województwie podlaskim" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23760.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Druk i dostawa folderów pt.: "Rowerem przez podlaskie parki narodowe i krajobrazowe" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19048.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Druk i dostawa plansz - prac plastycznych - przeznaczonych na wystawę |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w stosunku do zadania 11 jest art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przed otwarciem ofert w dniu 24 października 2011 r. poinformował, iż kwota brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w stosunku do zadania 11 wynosi 4 060,00 zł. W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena brutto wynosi 10 122,90 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w stosunku do zadania 11. Zatem oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3300.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA PODŁOŻY BAKTERIOLOGICZNYCH SUCHYCH, PODŁOŻY GOTOWYCH NA PŁYTKACH PETRIEGO ORAZ PODŁOŻY GOTOWYCH W PROBÓWKACH
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Białymstoku przy ul. ks. J. Popiełuszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów inżynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na części
- Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.