Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Rzeszów: Dostawa aparatury medycznej wyszczególnionej w 9 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 374784 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej wyszczególnionej w 9 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej wyszczególnionej w 9 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie, a w tym: a)Część nr 1 Echokardiograf - 1 szt.; b)Część nr 2 Monitory funkcji życiowych - 6szt.; c)Część nr 3 Aparat do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego - 1 szt.; d)Część nr 4 Aparat do ciągłego leczenia nerkozastępczego - 1 szt.; e)Część nr 5 Aparat do pomiaru rzutu serca - 1 szt.; f)Część nr 6 Aparat do badań urodynamicznych - 1 szt.; g)Część nr 7 Stół operacyjny - 1 szt.; h)Część nr 8 Mikrotom automatyczny - 1 szt. oraz procesor tkankowy - 1 szt.; i)Część nr 9 Pompy infuzyjne objętościowe - 5 szt. 2.Wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia zostały zawarte w Opisach Przedmiotów Zamówienia do Części od nr 1 do 9 (Załącznikach nr 1 do każdej z Części ), będących integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach jak opisano wyżej. Ilości te zostały określone także w Formularzach cenowo-ofertowych do Części nr od nr 1 do 9 (Załączniki nr 2 do każdej z Części), będących integralną częścią SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: alternatywnych i równoważnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.19.51.00-4, 38.42.30.00-6, 33.18.10.00-2, 33.12.32.10-3, 33.12.50.00-2, 33.19.22.30-3, 38.00.00.00-5, 33.19.41.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
=Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części nr od 1 do 9: a)odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia i wymaganiom przedstawionym w SIWZ; b)spełniały wymagania zasadnicze Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami tej ustawy. W przypadku podpisania umowy w danej oferowanej Części, kserokopie stosownych dokumentów wynikających z przepisów Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, Wykonawca winien przedłożyć Kierownikowi Sekcji Aparatury Medycznej przy dostawie. Uwaga! W przypadku braku dostarczenia Kierownikowi Sekcji Aparatury Medycznej Zamawiającego przy dostawie dokumentów wymaganych Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r., poz. 679 z późn. zmian.) zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane. 2. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty: Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ (oryginał). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a)Formularz cenowo - ofertowy dla danej oferowanej Części, sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (wzór Załączniki nr 2 do SIWZ- oryginał), b)Opis przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) dla danej oferowanej Części (wzór Załączniki nr 1 do SIWZ - oryginał), c)Formularz oferty (wzór Załącznik nr 3 do SIWZ- oryginał). Dobrze byłoby, by oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Oferta musi być zgodna z SIWZ. 2.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidziano zmiany umowy i określono warunki tych zmian we wzorze umowy załączonym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 9 budynek J-Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pokój nr 3 budynek C-Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Termin otwarcia ofert: 21.11.2011r., o godzinie 10:00. Miejsce: pok. nr 9 bud.J. Zamawiającego. 2).Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał). - punktor drugi: Oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp składają osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, w tym każdy ze wspólników spółki cywilnej, wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ(oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 3) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS.XII.252/AM/39/11, Postępowanie nr 77. 4) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5) W Sekcji IV.2.1 Kryteria oceny ofert ze względu na Program podano: Najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez Wykonawcę na formularzu cenowym-ofertowym. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia, w danej oferowanej Części.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Echokardiograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Echokardiografu. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory funkcji życiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów funkcji życiowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 2, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 6 sztuk aparatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 3, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 38.42.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do ciągłego leczenia nerkozastępczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do ciągłego leczenia nerkozastępczego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 4, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.18.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do pomiaru rzutu serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do pomiaru rzutu serca. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 5, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aparat do badań urodynamicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do badań urodynamicznych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 6, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.12.50.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stół operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołu operacyjnego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 7, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.19.22.30-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mikrotom automatyczny oraz procesor tkankowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrotomu automatycznego oraz procesoru tkankowego. Wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 8, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1 sztuki mikrotomu automatycznego oraz 1 sztuki procesoru tkankowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pompy infuzyjne objętościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych objętościowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 - Opisie Przedmiotu zamówienia do Części nr 9, będącym integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę 5 sztuk pomp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3, 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Zakup zestawów do wideokonferencji
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Zakup zestawu endourologicznego
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
więcej: Echokardiografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.