Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374787 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Wieliczka: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, krajowy numer identyfikacyjny
35155536400000, ul.
ul. Powstania Warszawskiego
1,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 263 41 00, faks
12 278 68 60, e-mail
magistrat@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.wieliczka.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wieliczka - sektor I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WGKOŚ.7031.2.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Wieliczka w sektorze I obejmującym miasto Wieliczka w okresie od 12.12.2016 r. do 31.12.2016 r. Sektor I zamówienia obejmuje granice administracyjne miasta Wieliczka. Szacunkowa liczba odpadów komunalnych przewidziana do odbioru w okresie od 12.12.2016 r. do 31.12.2016 r. dla Sektora I wynosi wynosi 500 Mg, w tym odpadów zbieranych selektywnie - surowce wtórne (szkło, metal, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe) 50 Mg, odpadów biodegradowalnych 50 Mg, odpadów wielogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 10 Mg, oraz 390 Mg zmieszanych odpadów komunalnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7,
90513200-8,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT115546.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 124789.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pk 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z unieważnieniem postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiotowe zamówienie, obowiązkiem Zamawiającego do zapewnienia ciągłości realizacji usługi przewiduje się udzielenie zamówienia na podstawie art.6f ust.2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r.(Dz.U.2016 poz.250 z późn. zm.) oraz art. 67 ust.1 pkt 3, art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.). Przedmiotowe zamówienie zostje udzielone do dnia 31.12.2016 r. w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdyż z uwagi na krótki termin planowanego zamówienia nie jest możliwe udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego. Oferty złożone w dwóch ostatnich postępowaniach prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego znacznie przewyższały kwoty przeznaczone na sfinansowanie zamówienia, a ceny wynegocjowane w trakcie postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki są znacznie niższe niż zaoferowane w trybie przetargowym.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.