Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Skierniewice: Dostawa wyposażenia laboratoryjnego - meble i dygestorium
Numer ogłoszenia: 374814 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa , ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, faks 046 8333228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratoryjnego - meble i dygestorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do ISK fabrycznie nowego wyposażenia laboratoryjnego, a w szczególności: mebli laboratoryjnych i krzeseł (pakiet nr 1 i 2) oraz pakiet nr 3 dygestorium, opisanych w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczone meble, krzesła i dygestorium należy objąć pełną gwarancją przez okres 3 lat. 2. Dokonywanie napraw gwarancyjnych dostarczonych mebli i dygestorium odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. 3. Błędnie dostarczone meble i dygestorium zostaną wymienione na koszt Wykonawcy. 4. Termin usunięcia wad: Pakiet nr 1 i 2: do 28 dni. Pakiet nr 3: do 14 dni a wad szczególnie uciążliwych: 3 dni. 5. Terminy montażu mebli należy ustalać z Zamawiającym, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Przed wykonaniem mebli Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów pomieszczeń i dostosuje do nich wymiary mebli. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: dostarczenia mebli i dygestorium do wskazanych budynków i pomieszczeń, wniesienia mebli do pomieszczeń, montażu, ustawienia z wypoziomowaniem i ustalenia wysokości, skręcenia wskazanych mebli ze sobą, wykonania otworów we wskazanych miejscach, podłączenia dygestorium do instalacji: wod.-kan., elektrycznej, wentylacji, uruchomienia, itp. 8. Wyznaczenie osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu koordynacji prac podczas realizacji zamówienia. Miejsce dostawy: Pakiet nr 1 i Pakiet nr 3 - ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice (Gmach Główny) -Laboratorium Rizosfery - II piętro, Pakiet nr 2 - ul. Reymonta 20, 96-100 Skierniewice - Pracownia Przechowalnictwa - parter.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.: - wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na: dostawie mebli laboratoryjnych i krzeseł do laboratoriów o wartości minimum: dla Pakietu nr 1 - 120.000,-zł brutto każda, dla Pakietu nr 2 - 50.000,-zł brutto każda, dostawie dygestoriów o wartości minimum 60.000,-zł brutto każda (trzy różne dostawy) dla Pakietu nr 3; - zapewniają serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w ppkt 2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe warunki musi spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji. Niespełnienie wymaganych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzy dostawy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Jako odpowiadające swoim rodzajem, Zamawiający uzna dostawy, polegające na: - dostawie mebli laboratoryjnych i krzeseł do laboratoriów o wartości minimum: dla Pakietu nr 1 - 120.000,-zł brutto każda, dla Pakietu nr 2 - 50.000,-zł brutto każda; - dostawie dygestorium o wartości minimum 60.000,-zł brutto każda (trzy różne dostawy) dla Pakietu nr 3; 4. Wykaz części zamówienia powierzony podwykonawcy/om - załącznik nr 5 (jeśli dotyczy); 5. Oświadczenie, że dostarczone meble spełniają warunki określone w normach PN, PN-EN, CE - załącznik nr 6. 6. Foldery lub katalog i opisy techniczne zawierające dane umożliwiające porównanie oferowanych mebli, krzeseł, dygestoriów z wymaganiami SIWZ (w języku polskim); 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 9.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 - składa każdy z Wykonawców, zaś w części obejmującej art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 - składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, - pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. c) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum. 10. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 21 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet nr 3: Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sadowniczych, nr umowy UDAPOIG. 01.03.01-00-109/08-00, współfinansowanego przez UNIE EUROPEJSKA ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poddziałanie 1.3.1..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych i krzeseł.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do ISK fabrycznie nowego wyposażenia laboratoryjnego, a w szczególności: mebli laboratoryjnych i krzeseł opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice (Gmach Główny) -Laboratorium Rizosfery - II piętro,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli laboratoryjnych i krzeseł.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do ISK fabrycznie nowego wyposażenia laboratoryjnego, a w szczególności: mebli laboratoryjnych i krzeseł, opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ Miejsce dostawy: Miejsce dostawy - ul. Reymonta 20, 96-100 Skierniewice - Pracownia Przechowalnictwa - parter.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dygestorium.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do ISK fabrycznie nowego wyposażenia laboratoryjnego, a w szczególności: dygestorium, opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ Miejsce dostawy - ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice (Gmach Główny) -Laboratorium Rizosfery - II piętro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
- Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Miasta Skierniewice w 2025 roku
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania IV
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu monitoringu Miasta Skierniewice
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Zgorzelcu (8 części)"
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.