Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374857 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Czarna Dąbrówka: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335686 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335686 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny
540251000000, ul.
Czarna Dąbrówka
33,
77116
Czarna Dąbrówka, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 212 643, faks
598 212 644, e-mail
gmina@czarna-dabrowka.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czarnadabrowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GI.272.10.2016.CP
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 886 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. 2. Spłata odsetek naliczonych na dzień 31.12.2016 r., zostanie spłacona w dniu naliczenia 3. Spłata rat kredytu i odsetek nastąpi kwartalnie wg poniższego harmonogramu:2017 /I kwartał/31.03.2017 20 000,00zł; 2017 /II kwartał/30.06.2017 20 000,00zł; 2017 /III kwartał/30.09.2017 20 000,00zł; 2017 /IV kwartał/31.12.2017 20 000,00zł; 2018 /I kwartał/31.03.2018 21 500,00zł; 2018 /II kwartał/30.06.2018 21 500,00zł; 2018 /III kwartał/30.09.2018 21 500,00zł; 2018 /IV kwartał/31.12.2018 21 500,00zł; 2019 /I kwartał/31.03.2019 22 500,00zł; 2019 /II kwartał/30.06.2019 22 500,00zł; 2019 /III kwartał/30.09.2019 22 500,00zł; 2019 /IV kwartał/31.12.2019 22 500,00zł; 2020 /I kwartał/31.03.2020 25 000,00zł; 2020 /II kwartał/30.06.2020 25 000,00zł; 2020 /III kwartał/30.09.2020 25 000,00zł; 2020 /IV kwartał/31.12.2020 25 000,00zł; 2021 /I kwartał/31.03.2021 32 500,00zł; 2021 /II kwartał/30.06.2021 32 500,00zł; 2021 /III kwartał/30.09.2021 32 500,00zł; 2021 /IV kwartał/31.12.2021 32 500,00zł; 2022 /I kwartał/31.03.2022 30 000,00zł; 2022 /II kwartał/30.06.2022 30 000,00zł; 2022 /III kwartał/30.09.2022 30 000,00zł; 2022 /IV kwartał/31.12.2022 30 000,00zł; 2023 /I kwartał/31.03.2023 30 000,00zł; 2023 /II kwartał/30.06.2023 30 000,00zł; 2023 /III kwartał/30.09.2023 30 000,00zł; 2023 /IV kwartał/31.12.2023 30 000,00zł; 2024 /I kwartał/31.03.2024 40 000,00zł; 2024 /II kwartał/30.06.2024 40 000,00zł; 2024 /III kwartał/30.09.2024 40 000,00zł; 2024 /IV kwartał/31.12.2024 40 000,00zł. 4. W przypadku gdy jednostka udzielająca kredytu będzie wymagała jego zabezpieczenia - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 5. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane są odsetki oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy. 6. Marża zaoferowana przez Wykonawcę będzie zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji za udzielenie kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, prowizji za aneksowanie umowy oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. 7. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu Wykonawca naliczy odsetki tylko do momentu spłaty kredytu. 8. Na wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmianę harmonogramu spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 9. Na wniosek Zamawiającego jednostka udzielająca kredytu dopuszcza wcześniejszą spłatę kredytu bez naliczania dodatkowych prowizji i marży. 10. Termin uruchomienia kredytu jednorazowo w dniu 30 listopada 2016 r. 11. Do obliczenia oprocentowania kredytu należy przyjąć liczbę dni w roku 365. 12. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy w wersji papierowej i na elektronicznym nośniku informacji. Projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w SIWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 13. Sytuację finansową Gminy Czarna Dąbrówka przedstawiają sprawozdania budżetowe Gminy Czarna Dąbrówka, które stanowią załączniki nr 5-19 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT137076.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 142102.37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.