eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług kontroli stanu przewodów kominowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Gdańsk: Świadczenie usług kontroli stanu przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 374925 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kontroli stanu przewodów kominowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i sprawdzenia podłączeń oraz czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach Poczty Polskiej administrowanych przez CIOR w Gdańsku oraz przeprowadzenie jednorazowej inwentaryzacji przewodów kominowych, wraz z określeniem ich rodzaju i długości w trakcie pierwszego przeglądu technicznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Zadanie 1 - Świadczenie usług okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wraz z przeprowadzeniem jednorazowej inwentaryzacji w budynkach Poczty Polskiej nadzorowanych przez WOI Bydgoszcz. Zadanie 2 - Świadczenie usług czyszczenia przewodów kominowych wraz z okresową kontrolą przewodów kominowych w obiektach pocztowych z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Elblągu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3, 90.91.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, albo w przypadku opisanym w §2 ust. 4 umowy tj. zmian strategii działania w Poczty Polskiej S.A., 3) zmiany wysokości wynagrodzenia: a) pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b) jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach, 4) zmiana w zakresie powierzenia prac Podwykonawcy, lub zmiana zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 2. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy będzie możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu strony poprzez: 1) opisanie zmiany, 2) uzasadnienie zmiany w tym podanie przyczyny dlaczego nie można wykonać umowy na pierwotnych warunkach, w jaki sposób zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy, 3) wskazanie kosztu zmiany i sposobu jego wyliczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 217 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 11:45, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wraz z przeprowadzeniem jednorazowej inwentaryzacji w budynkach Poczty Polskiej nadzorowanych przez WOI Bydgoszcz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) czyszczenie przewodów wentylacyjnych o łącznej ilości 1.581 sztuk, b) czyszczenie przewodów spalinowych o łącznej ilości 80 sztuk, c) czyszczenie przewodów dymowych o łącznej ilości 38 sztuk, d) okresowa kontrola stanu technicznego przewodów i sporządzenie opinii: sprawdzenie drożności przewodów o łącznej długości 18.908 mb. Harmonogram świadczenia usług w Zadaniu 1 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz obiektów pocztowych objętych usługą okresowej kontroli stanu technicznego dotyczący Zadania 1 został zawarty w Załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3, 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług czyszczenia przewodów kominowych wraz z okresową kontrolą przewodów kominowych w obiektach pocztowych z terenu działania Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) czyszczenie przewodów wentylacyjnych o łącznej ilości 87 sztuk, b) czyszczenie przewodów spalinowych o łącznej ilości 4 sztuki, c) czyszczenie przewodów dymowych o łącznej ilości 17 sztuk, d) okresowa kontrola stanu technicznego przewodów i sporządzenie opinii: sprawdzenie drożności przewodów o łącznej długości 1.080,7 mb. Harmonogram świadczenia usług w Zadaniu 2 stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz obiektów pocztowych objętych usługą okresowej kontroli stanu technicznego dotyczący Zadania 2 został zawarty w Załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3, 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.