Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Chorzów: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Oddziału Hematologicznego, Rehabilitacyjnego i Izby Przyjęć Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 374950 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla Oddziału Hematologicznego, Rehabilitacyjnego i Izby Przyjęć Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa urządzenia do filtracji powietrza z filtrem Hepa dla Oddziału Hematologicznego; Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej objętościowej dla Oddziału Hematologicznego; Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej dla Oddziału Hematologicznego; Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa sonikatora dla Oddziału Rehabilitacji; Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa aparatu do elektroterapii dla Oddziału Rehabilitacji; Zadanie nr 6 - Zakup i dostawa wyciągu Sokołowskiego dla Izby Przyjęć; Zadanie nr 7 - Zakup i dostawa deski ortopedycznej dla Izby Przyjęć; Zadanie nr 8 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej dla Izby Przyjęć. Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej (łącznie dla 8 zadań) nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.41.20 - Diagnostyczne urządzenia ultradźwiękowe 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia: - o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jednocześnie w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia informacji o wykonanych i wykonywanych dostawach w okresie co najmniej ostatniego roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dopuszcza się podanie roku) i odbiorców wraz z ich dokładnymi danymi adresowymi. Zamawiający wymaga, aby powyższa informacja uwzględniała minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez wykonawcę informacji o wykonanych lub wykonywanych dostawach obejmującą dłuższy okres niż wskazany w niniejszym punkcie. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i urządzenia medyczne odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności przedstawienia w ofercie dokumentów takich jak: a) aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczające dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie na terenie Unii Europejskiej lub zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom. b) katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia w języku polskim. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie. SIWZ w formie drukowanej dostępna jest odpłatnie (5 zł) w Dziale Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa urządzenia do filtracji powietrza z filtrem Hepa dla Oddziału Hematologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej objętościowej dla Oddziału Hematologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej dla Oddziału Hematologicznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa sonikatora dla Oddziału Rehabilitacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa aparatu do elektroterapii dla Oddziału Rehabilitacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Zakup i dostawa wyciągu Sokołowskiego dla Izby Przyjęć.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Zakup i dostawa deski ortopedycznej dla Izby Przyjęć.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Zakup i dostawa pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej dla Izby Przyjęć.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Usługi sprzątania dla Parku Śląskiego S.A.
- Kompleksowa obsługa technologiczna dwóch obiektów basenowych znajdujących się na obszarze Parku Śląskiego: Kąpieliska "Fala" oraz Wodnego Placu Zabaw w sezonie 2025
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.