eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneSUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Ustrzyki Dolne: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Numer ogłoszenia: 375014 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343340 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych, ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów z podziałem na 10 Pakietów: - Pakiet nr 1 - Odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych na wykonanie ok. 18.000 badań (z czego 1/4 w trybie CBC + 5DIFF oraz 3/4 w trybie CBC) i kontroli do wykonywania codziennie na dwóch poziomach - w ciągu 12 m-cy, oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych. Wykonawca zapewni: bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), przeglądy techniczne, usuwanie ewentualnych awarii i części zamienne. Za przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora, jego podłączenie oraz transport, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 2 - Odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego Coag Chrom 3003 wraz z przeglądem technicznym i serwisowaniem; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego tj. do aparatu Coag Chrom 3003. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu - dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 3 - Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa barwników i odczynników do analityki ogólnej. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 4 - Odczynniki oraz części zużywalne i gazy kalibracyjne do aparatu Rapidlab 248; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników oraz części zużywalnych i gazów kalibracyjnych do aparatu Zamawiającego Rapidlab 248. Zamawiający wymaga aby cały asortyment pochodził od jednego producenta. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu - dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 5 - Testy diagnostyczne, lateksy, paski do analizy moczu; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów diagnostycznych, lateksów oraz pasków do analizy moczu. Zamawiający wymaga spełnienia przez testy parametrów granicznych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. W celu potwierdzenia parametrów Wykonawca dostarczy instrukcje użytkowania w języku polskim do wszystkich testów. - Pakiet nr 6 - Sprzęt i materiały laboratoryjne; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów laboratoryjnych określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań biochemicznych oraz akcesorii i części zużywalne do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE oraz wyceną usług serwisowych; Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz akcesorii i części zużywalne do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE, z wyceną usług serwisowych. Bezwzględnie wymagane jest posiadanie autoryzowanych aplikacji odczynnikowych ze znakiem CE. Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni serwis aparatu (czas reakcji do 48h lub w trybie CITO do 24h), niezbędne przeglądy techniczne (w siedzibie Zamawiającego), usuwanie ewentualnych awarii. Przegląd techniczny oraz serwis obejmuje: dojazd serwisu, wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem, sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Koszty związane z wykonaniem przeglądu - dojazd i usługa BEZPŁATNA. Koszt części niezbędnych do wykonania ewentualnej naprawy będzie opłacany przez Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu jego wysokości. Wykonawca przedstawi pisemną ofertę na części wymagające wymiany. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie producenta analizatora, że jest dostawcą oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 8 - Sprzęt laboratoryjny do pobierania materiału biologicznego; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego do pobierania materiału biologicznego określonego szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 9 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora. Wykonawca zapewni: bezpłatny serwis dzierżawionego analizatora, przeglądy techniczne, usuwanie ewentualnych awarii i części zamienne. Za przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora, jego podłączenie oraz transport, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 10 - Odczynniki do diagnostyki alergii; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki alergii określonych szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYSMEX POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26413,20

  • Oferta z najniższą ceną: 26413,20 / Oferta z najwyższą ceną: 26413,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego Coag Chrom 3003 wraz z przeglądem technicznym i serwisowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIO-KSEL Sp. z o.o., ul. Kaliowa 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11907,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11907,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11907,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AQUA-MED ZPAM - KOLASA Sp.j., ul. Targowa 55, 90-323 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1479,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1479,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1479,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Odczynniki oraz części zużywalne i gazy kalibracyjne do aparatu Rapidlab 248

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYNEKTIK S.A, ul. W.Witosa 31, 00-710 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26021,52

  • Oferta z najniższą ceną: 26021,52 / Oferta z najwyższą ceną: 26021,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Testy diagnostyczne, lateksy, paski do analizy moczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED B&E. Giedz S.C, ul. Staszica 1, 35-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11378,59

  • Oferta z najniższą ceną: 11378,59 / Oferta z najwyższą ceną: 11378,59

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Sprzęt i materiały laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED B&E. Giedz S.C, ul. Staszica 1, 35-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5833,98

  • Oferta z najniższą ceną: 5833,98 / Oferta z najwyższą ceną: 5833,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań biochemicznych oraz akcesorii i części zużywalne do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE oraz wyceną usług serwisowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOMERIEUX POLSKA Sp. z o.o., ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70714,33

  • Oferta z najniższą ceną: 70714,33 / Oferta z najwyższą ceną: 70714,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Sprzęt laboratoryjny do pobierania materiału biologicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED B&E. Giedz S.C, ul. Staszica 1, 35-051 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21099,60

  • Oferta z najniższą ceną: 21099,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21099,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOMERIEUX POLSKA Sp. z o.o., ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203955,51

  • Oferta z najniższą ceną: 203955,51 / Oferta z najwyższą ceną: 203955,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - Odczynniki do diagnostyki alergii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMMA Paweł Majsiak, ul. Tarasowa 4/110, 20-819 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22291,20

  • Oferta z najniższą ceną: 22291,20 / Oferta z najwyższą ceną: 22291,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.