eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynMedyczne materiały szewne, staplery, klipsy skórne i naczyniowe, hemostatyki, waciki neurochirurgiczne. Gazy medyczne. Etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Olsztyn: Medyczne materiały szewne, staplery, klipsy skórne i naczyniowe, hemostatyki, waciki neurochirurgiczne. Gazy medyczne. Etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX.
Numer ogłoszenia: 37502 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Medyczne materiały szewne, staplery, klipsy skórne i naczyniowe, hemostatyki, waciki neurochirurgiczne. Gazy medyczne. Etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego materiałów szewnych, różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego użytku oraz gazów medycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: Zadanie od nr 1 do nr 12 - materiały szewne rożne rodzaje. Zadanie nr 13. Saplery i ładunki ze zintegrowanym nożem Zadanie nr 14. Stapler skórny i urządzenie do usuwania zszywek. Zadanie nr 15. Klipsy tytanowe laparoskopowe kompatybilne z klipsownicą CHALLANDER. Zadanie nr 16. Klipsy tytanowe do naczyń średnie i polimerowe. Zadanie nr 17. Hemostatyki wchłanialne i jałowa, żelatynowa gąbka hemosttyczna. Zadanie nr 18. Waciki neurochirurgiczne, sterylne. Zadanie nr 19. Szew monofilamentowy. Zadanie nr 20 - etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX Zadanie nr 21 - Gazy medyczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4, 24.11.21.00-3, 24.11.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 1.1 Dotyczy zadań nr 1-21. Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie produkty, które są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowane wyroby muszą odpowiadać normom i spełniać wszelkie wymogi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc w przypadku: - produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej do klasy wyrobu medycznego deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . Wymóg nie dotyczy zadania nr 20 i zad. 21 poz. 1. - produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego Pozwolenia Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dotyczy wyłącznie zadania nr 21 poz. 2. Dopuszcza się odn. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 19 - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy informującym o spełnianiu przez oferowane produkty ww wymogów w SIWZ, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. 1.2 Dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19- katalogów producenta wyrobu (lub stron z zakresem oferowanym) , prospektów, folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim 1.3 Dotyczy zadania nr 17 i 18. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada treści SIWZ wymagane jest złożenie wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu w ilości: Zad. 17- minimum 1 szt. do pod. 1 lib poz. 2 oraz minimum 1 szt. od poz. 3. Zad. 18 - minimum 2 pakietów odn. poz. 1 lub 2

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu - nie dotyczy zadania nr 21. 2.6 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania - nie dotyczy zadania nr 21 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji ! ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego (jak w Sekcji I ww.) z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio pod tym adresem..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, mieszany z glikolidu i laktydu, pleciony, powlekany, wchłanialny, czas wchłaniania max. 56-70 dni, niebarwiony - 2 pozycje w zadaniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-uzykowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew poliamidowy, jednowłóknisty, niewchłanialny, o zmniejszonej hydrofilności - 10 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, poliestrowy, niewchłanialny, pleciony, powlekany - 7 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego, pleciony, wchłanialny, czas wchłaniania max 70 dni, okres podtrzymywania tkankowego do 35 dni z zachowaniem po 21 dniach min. 45% pierwotnej siły podtrzymywania, a po 4 tygodniach 15% lub szew syntetyczny, mieszanina kwasu poliglikolowego i polimlekowego, pleciony, wchłanialny, czas wchłaniania max 70 dni, okres podtrzymywania tkankowego do 35 dni z zachowaniem po 14 dniach min. 80% pierwotnej siły podtrzymywania, a po 21 dniach min. 30% - 23 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknisty, czas wchłaniania 90-120 dni, okres podtrzymywania tkankowego 21-28 dni z zachowaniem po 14 dniach min. 75% pierwotnej siły podtrzymywania , po 21 dniach min. 40% , niebarwiony - 5 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknisty, czas wchłaniania 180 dni, okres podtrzymywania tkankowego 60 dni z zachowaniem po 14 dniach min. 75% pierwotnej siły podtrzymywania , po 21 dniach min. 65% i po 28 dniach 50% , niebarwiony - 1 pozycja w zadaniu. lub Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknisty, czas wchłaniania 180 dni, okres podtrzymywania tkankowego 21-28 dni z zachowaniem po 14 dniach min. 75% pierwotnej siły podtrzymywania , po 21 dniach min. 40% , niebarwiony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu poliglikolowego, czas wchłaniania do 42 dni, okres podtrzymywania tkankowego max. 14 dni, z zachowaniem po 5 dniach min. 50% pierwotnej siły podtrzymywania - 8 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew naczyniowy, syntetyczny, jednowłóknisty, niewchłanialny, powlekany,opakowania o zawartości po 12 saszetek - 6 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, monofilamentowy z kwasu Poli-4-hydroksybutyratowego, niepowlekany do zespolenia jamy brzusznej, wchłanialny, okres podtrzymywania tkankowego 100% po 14 dniach, 70% po 42 dniach, 50% po 90 dniach, 25% po 140 dniach - 1 pozycja w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłanialny, jednowłóknisty z polidwuoksanonu, wchłanianie całkowite po 180 - 210 dniach, okres podtrzymywania tkankowego do 90 dni - 2 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew monofilamentowy, niepowlekany, glikonat (72%glikolid, 14%kaprolakton, 14% węglan trimetylenu). Absorpcja po 56 dniach. Okres podtrzymywania tkankowego 80-70% po 5 dniach, 50% po 6-7 dniach, 30-20% po 10 dniach, 0% po 14-21 dniach, niebarwiony - 3 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, kopolimer 90%glikolidu i 10% L-laktydu Poli, powlekany 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli(glikolid i L-laktyd 35/65). Absorpcja po 56-70 dniach. Okres podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 50% -60%po 21 dniach, 25% po 28 dniach - 5 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sapler liniowy i ładunek z zintegrowanym nożem, stapler okrężny itp. - 5 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler skórny (110 szt.) i urządzenie do usuwania zszywek (10 szt.) - 2 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe laparoskopowe kompatybilne z klipsownicą CHALLANDER - 2 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe do naczyń średnie i polimerowe z klipsownicą- 2 pozycja w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyki wchłanialne i jałowa, żelatynowa gąbka hemosttyczna - 3 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waciki neurochirurgiczne, sterylne, kolor zielony - 2 pozycje w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew monofilamentowy z glikonatu (72%glikolid, 14%kaprolakton, 14% węglan trimetylenu). Okres podtrzymywania 100% po 1 dniu, 50% po 14 dniach,20% po 21 dniach. Absorpcja 60-90 dni - 5 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użykowych - 50

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX (300szt. rolek po 500szt. etykiet).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazy medyczne: dwutlenek węgla medyczny - butle o poj. 26kg - 5 szt. Podtlenek azotu medyczny - butle o poj. 28 kg - 35szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.