eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie prac naprawczych, przygotowanie do legalizacji oraz legalizacja wag pocztowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Katowice: Wykonanie prac naprawczych, przygotowanie do legalizacji oraz legalizacja wag pocztowych
Numer ogłoszenia: 375082 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac naprawczych, przygotowanie do legalizacji oraz legalizacja wag pocztowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - wykonanie prac naprawczych, przygotowanie do legalizacji oraz legalizacja wag pocztowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie do legalizacji, legalizacje i naprawy wag w urzędach, filiach i agencjach pocztowych na terenie województwa śląskiego i opolskiego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w wykazie wag, które mogą wyniknąć z napraw i legalizacji, likwidacji oraz przesunięć wag pomiędzy jednostkami Poczty Polskiej S.A., i polegać będą głównie na zmianie lokalizacji wag. 3. Przez legalizację należy rozumieć zespół czynności obejmujących sprawdzenie, stwierdzenie i poświadczenie dowodem legalizacji, że przyrząd pomiarowy spełnia wymagania - zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (tekst jednolity z 2004 r. Dz.U. Nr 243, poz. 2441, ze zmianami). 4. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): do 31.12.2012 r. 5. Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do naprawy wagi, która uległa uszkodzeniu, w czasie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego. Nieprzekraczalny termin wykonania prac naprawczych, przygotowania do legalizacji oraz legalizacji wagi nie może przekroczyć 14 dni roboczych od daty zgłoszenia przez zamawiającego. 6. Na czas naprawy, przygotowania do legalizacji oraz legalizacji wagi, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania (podstawienia) urządzenia zastępczego, zalegalizowanego, o parametrach technicznych odpowiadających parametrom urządzenia naprawianego i legalizowanego. 7. Zgłoszenie wykonania prac naprawczych, przygotowanie do legalizacji oraz legalizacja wag będzie się odbywać telefonicznie (potwierdzane pisemnie przez zamawiającego), pocztą elektroniczną lub faksem w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 15:00. Brak pisemnego potwierdzenia nie może powodować wstrzymania wykonania usługi. 8. W przypadku konieczności wykonania naprawy wagi, w której będą wymienione części zamienne, wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy kosztorys naprawy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od zlecenia naprawy urządzenia, bez prawa zgłaszania przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu 9. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu zbiorcze zestawienie wag, które zostały zalegalizowane w danym miesiącu, do 10-go dnia każdego miesiąca, w wersji elektronicznej MS Office Excel. 10. Zamawiający wymaga, aby wykonane czynności serwisowe oraz każda wymieniona część zamienna, licząc od daty jej montażu, z wyjątkiem części eksploatacyjnych oraz części, które nie są objęte gwarancją przez producenta lub producent określa inny termin gwarancji, objęte były minimum 12-miesięcznym okresem gwarancji, a serwis gwarancyjny w tym okresie prowadzony był na niżej opisanych zasadach: 1) w czasie udzielonego przez wykonawcę okresu gwarancyjnego wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (m.in. dojazd, naprawa urządzenia wraz z niezbędnymi częściami zamiennymi, legalizacja, koszty robocizny) ponosi wykonawca, 2) zamawiający zgłasza reklamacje dotyczące poprawnego działania wag, wynikłych w okresie gwarancji, w terminie 3 dni od ich ujawnienia, 3) czas usuwania usterki wynosi 10 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia przez wykonawcę, a na czas naprawy i legalizacji wagi, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania (podstawienia) urządzenia zastępczego, zalegalizowanego, o parametrach technicznych odpowiadających parametrom urządzenia awaryjnego, 4) w sytuacji nie wywiązania się wykonawcy z zobowiązania gwarancyjnego, zamawiający uprawniony będzie do usunięcia powstałych wad w drodze naprawy, na koszt wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, IV p., pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.