To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375215 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Białystok: Usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340819-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345271-2016, 348204-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
1251326200489, ul.
ul. Legionowa
18,
15099
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
857 497 300, faks
857 497 310, e-mail
bialystok@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0100-OP.261.4.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przekazywania drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników i wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w całkowitym okresie trwania umowy (36 miesiące, tj. od 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r) wynosi 2 082 000 (57 833 przelewy miesięcznie - jeden plik może zawierać ponad 10 000 przelewów). 3. Ilość wypłacanych świadczeń jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców. 4. Zasady wypłaty świadczeń: Wypłata świadczeń na rachunki bankowe odbywać się będzie w następujących terminach: 1) comiesięczne przekazywanie świadczeń emerytalno-rentowych: do 10-go, 15-go, 25-go dnia każdego miesiąca (terminy płatności), a jeżeli dni te są dniami wolnymi od pracy, datą wypłaty będzie poprzedzający dzień roboczy, 2) przekazywanie świadczeń jednorazowych: do 8-go, 18-go, 22-go, 28-go dnia każdego miesiąca, a jeżeli dni te są dniami wolnymi od pracy, datą wypłaty będzie poprzedzający dzień roboczy, 3) comiesięczne przekazywanie wynagrodzeń: a) trzeciego dnia roboczego przed końcem każdego miesiąca, b) 10-go dnia każdego miesiąca, a jeżeli dzień ten nie jest dniem roboczym, w poprzedzający go dzień roboczy, 4) poza ww. terminami, na bieżąco w zależności od potrzeb. 5. W celu realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługę za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi (home banking), w ramach którego Zamawiający będzie składał Wykonawcy zlecenia płatnicze w formie zaszyfrowanych plików zawierających elektroniczne przelewy w formacie VIDEOTEL (standard NBP). 7. Wykonawca zapewni, aby autoryzacja i wysyłka zleceń odbywała się przy użyciu podpisu elektronicznego, który powinien być udostępniony przez Wykonawcę i na jego koszt. Przez podpis elektroniczny Zamawiający rozumie m. in.: token, kartę kodów, kartę mikroprocesową itp. z wgranym certyfikatem. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, na okres realizacji zamówienia, w ciągu 7 dni od podpisania umowy bezpłatnie dostarczył i zainstalował na wskazanym komputerze/terminalu w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie służące do elektronicznego przekazywania zleceń wypłaty świadczeń, w wersji sieciowej z określoną liczbą stanowisk, minimum dwunastu, zwane dalej Systemem. Zamawiający korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych, przeglądarki IE/10/11 i aplikacji Java 7 upd. 80-32 bit. Instalacji oprogramowania dokona osoba upoważniona przez Wykonawcę, w obecności informatyka Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie wraz z Systemem dostarczyć bezpłatnie jeden egzemplarz instrukcji jego obsługi. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi Systemu. 11. Wykonawca wdroży System w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. 12. Wykonawca na własny koszt zapewni bieżącą aktualizację oprogramowania, jak również podjęcie czynności serwisowych Systemu w przypadku zdarzeń powodujących zatrzymanie jego obsługi lub uszkodzeń powodujących niedogodności w jego użytkowaniu. 13. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego podjęcia czynności serwisowych Systemu, powodujących przywrócenie ciągłości pracy w przypadku: 1) zdarzeń powodujących zatrzymanie obsługi Systemu - w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, 2) uszkodzeń Systemu powodujących niedogodności w jego użytkowaniu, ale które nie uniemożliwiają korzystania z niezbędnych funkcji wymienionych w instrukcji obsługi Systemu - w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił kontrolę i zabezpieczenie Systemu przed podwójną realizacją tych samych plików poprzez weryfikację odrzucającą pliki o identycznej zawartości. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie szczegółowego sposobu realizacji świadczenia przez Wykonawcę usługi bankowości elektronicznej w formie Porozumienia, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść Porozumienia nie może naruszać postanowień SIWZ, umowy i oferty. 16. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających elektroniczne przekazywanie plików, Wykonawca zainstaluje dodatkowy system bankowości elektronicznej celem zapewnienia ciągłości pracy i realizacji plików w formacie VIDEOTEL lub przekazanie danych nastąpi w postaci elektronicznych nośników informacji (płyta CD). 17. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia w formie zbioru danych zapisanych na elektronicznych nośnikach informacji, Wykonawca zagwarantuje bezpieczny zapis zbioru danych (zaszyfrowanie ) na elektronicznym nośniku informacji poprzez udostępnienie Zamawiającemu aplikacji szyfrującej, uniemożliwiającej odczytanie danych przez osoby nieuprawnione, jak też odczytanie ich przez inne aplikacje. 18. W przypadku określonym w pkt 17, Zamawiający będzie przygotowywał pliki przelewów w formie nośników elektronicznych, spisy przelewów w formie papierowej oraz protokół przekazania. O terminie odbioru przygotowanej dokumentacji Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykonawca za pośrednictwem osoby upoważnionej będzie odbierał w siedzibie Zamawiającego wyżej wymienioną dokumentację najpóźniej w ciągu 3 godzin od otrzymania informacji, a jej odbiór będzie potwierdzany podpisem na protokole przekazania. 19. Wykonawca wskaże wewnętrzne rachunki rozliczeniowe, na które Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego będą przekazywane świadczenia oraz wynagrodzenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców i pracowników. 20. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania środków niezbędnych do zabezpieczenia wypłat świadczeń na wskazane konto Wykonawcy z wyprzedzeniem niezbędnym do terminowego przekazania świadczeń na konta świadczeniobiorców i pracowników, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminami płatności świadczeń (punkt 5 podpunkt 1), a w pozostałych przypadkach - w dniu wypłaty. 21. Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 22. Przekazywanie świadczeń i wynagrodzeń będzie się odbywało na podstawie zbiorczego przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego Wykonawca następnie przekaże świadczenia/wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe osób uprawnionych. Zbiorcza dyspozycja przelewu środków finansowych będzie składana przez dwie osoby upoważnione. 23. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania środków na indywidualne rachunki bankowe świadczeniobiorców i pracowników w dniu otrzymania środków. 24. W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez Zamawiającego przed ostateczną realizacją wypłaty przez Wykonawcę, Wykonawca nie będzie realizował wypłaty tego świadczenia i zwróci środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 25. Zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku przez świadczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego nie później, niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu. Wykonawca będzie zobowiązany do zamieszczenia w treści zwrotu następujących informacji: nazwisko i imię świadczeniobiorcy, adres, nr świadczenia, kwota, przyczyna zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 26. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach, jak i nieodpłatnego załatwiania reklamacji dotyczących wypłaty świadczeń w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji. 27. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych od Zamawiającego środków. 28. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi: 1) w przypadku opóźnienia w wypłacie świadczeń z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% niedoręczonych świadczeń za każdy dzień opóźnienia, 2) w przypadku niewypłacenia emerytury lub renty i niezwrócenia kwoty świadczenia Zamawiającemu, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 200% tego świadczenia, 3) w przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkody przewyższającej karę umowną, Wykonawca zobowiązany jest do wypłaty odszkodowania w pełnej wysokości, 4) w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 10 000,00 złotych. 29. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 1) czas realizacji - w dniu otrzymania środków od Zamawiającego, 2) czas przekazania Zamawiającemu zwrotów świadczeń - nie później niż w dniu następnym po otrzymaniu zwrotu, 3) czas załatwiania reklamacji - w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, 4) podjęcie czynności serwisowych przywracających ciągłość pracy systemu w przypadku: a) zdarzeń powodujących zatrzymanie obsługi Systemu - w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, b) uszkodzeń Systemu powodujących niedogodności w jego użytkowaniu, ale które nie uniemożliwiają korzystania z niezbędnych funkcji wymienionych w instrukcji obsługi Systemu - w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, 5) zabezpieczenie i kontrola systemu przed podwójną realizacją tych samych plików, 6) nieodpłatnie udostępniony system zapasowy do przekazywania plików lub realizacja na podstawie danych przekazanych po zaszyfrowaniu na elektronicznym nośniku informacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
66000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT167000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 104100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.