eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiOchrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Suwałki: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 375237 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 w formie: - bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, a także - doraźnej ochrony fizycznej w godzinach pracy Sądu, w razie konieczności, po uprzednim powiadomieniu o terminie tej usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zakres stałej ochrony obiektów oraz obowiązki pracowników ochrony - zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom Zamawiającego po godzinach ich pracy; - ochrona pomieszczeń, urządzeń i terenów sądu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie miejsc, będących w zasięgu kamer stałych i ruchomych oraz przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania sądu i w dni wolne od pracy oraz święta, nie rzadziej niż co 2 godziny; - kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów na teren zamknięty strefy administracyjnej, przy pomocy urządzeń monitorujących i wykazu pojazdów uprawnionych; - otwieranie i zamykanie bramek od ul. Waryńskiego i od ul. Sejneńskiej pracownikom sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu; - w dni urzędowania, na pół godziny przed rozpoczęciem pracy, otwieranie drzwi wejściowych od ul. Waryńskiego prowadzących do wiatrołapu, oraz drzwi wejściowych od parkingu; - wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych obiektu przy ul. Waryńskiego 45 dla pracowników, wg posiadanego na dyżurce wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w Książce wydawania kluczy; - w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektu sądowego natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby- wzywanie straży pożarnej i pogotowia ratunkowego; - wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie sądowym po godzinach urzędowania; - prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie sądów po godzinach urzędowania; - zabranianie osobom nieupoważnionym przebywania na terenie obiektu sądowego po godzinach urzędowania, z wyjątkiem osób usuwających awarie: elektryczne, wodno- kanalizacyjne, ciepłownicze oraz systemów alarmowych i urządzeń monitorujących; - czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, p.poż i antywłamaniowej, a w przypadku stwierdzenia awarii natychmiastowe zawiadamianie stacji monitorowania- tel. 5670299; - uzbrajanie i rozbrajanie urządzeń antywłamaniowych, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w danej strefie, objętej ww. systemem; - ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; - postępowanie zgodne z instrukcją alarmową p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; - dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów; - wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych; - przestrzeganie postanowień zarządzenia Nr A.022/10/02 Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach z dnia 15 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego oraz ochrony informacji niejawnych w Sądzie Okręgowym i Sądzie Rejonowym w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 wraz z załącznikami nr 1 i 2 oraz zarządzenia Nr A-022-6/04 Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach z dnia 17 marca 2004 r. w sprawie zmiany zarządzenia Nr A.022/10/02 Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach z dnia 15 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i porządku wewnętrznego oraz ochrony informacji niejawnych w Sądzie Okręgowym i Sądzie Rejonowym w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, - sporządzanie meldunku pisemnego w Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. b) czas pełnienia stałego dyżuru w budynku przy ul. Waryńskiego 45: - poniedziałek/wtorek w godzinach 16.00 - 8.00 - wtorek/piątek w godzinach 15.00 - 8.00 - w soboty, niedziele oraz dni świąteczne - całodobowo. c) powierzchnia chronionego budynku przy ul. Waryńskiego 45 wynosi 6.603,1 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem wydanej przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. ); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi: - aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia ( zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. ); - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm. ), a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia; - zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - złożą przed zawarciem umowy aktualne zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego; b) dysponują 1 osobą, do zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy na miejscu, która posiada: - licencję drugiego stopnia, - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm. ), a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec tego pracownika; - zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - złoży przed zawarciem umowy aktualne zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego; c) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi ochrony osób i mienia w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej. Zamawiający informuje, że przy ocenie tego warunku będzie uwzględniał tylko takie usługi, z których każda spełnia następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia, - usługi potwierdzone referencjami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, winien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art..22 ust. 1 - według Załącznika nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną /uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem -przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, f) aktualną koncesję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydanej przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm. ); g) polisę ubezpieczeniową OC w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł.; h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób i mienia, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 2, lit. c) - Załącznik nr 3; i) wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, z załączeniem oświadczenia o niekaralności, złożonego przez każdego z pracowników- Załącznik nr 4; 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na formularzu ofertowym wg wzoru Załącznik nr 1. 3. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa lub kopia uwierzytelniona przez notariusza, 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub kopia uwierzytelniona przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.