To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375268 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Warszawa: Codzienne sprzątanie terenów wraz z wykonaniem usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347003
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bolesława Chrobrego 7
,
02479
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 863 55 24, faks
022 863 55 24, e-mail
zgnprzetarg@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgnwlochy.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Codzienne sprzątanie terenów wraz z wykonaniem usługi z zakresu sprzątania i utrzymania czystości w budynkach będących w zarządzie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.26.2.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis A 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych: 1.1.Sprzątanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i otoczenia budynków (codziennie w dni robocze), 1.2.Sprzątanie terenów zewnętrznych - zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości, jezdni lub jej części, dojść, placów, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (codziennie w dni robocze), 1.3. Mycie klatki schodowej (dwa razy w tygodniu), 1.4. Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 raz w tygodniu), 1.5. Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych (1 raz w miesiącu), 1.6. Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych (1 raz w tygodniu), 1.7. Mycie lamperii na klatce schodowej (1 raz w miesiącu), 1.8. Mycie okien na klatce schodowej (2 razy w roku), 1.9. Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych (1 raz na kwartał), 1.10. Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych (codziennie w dni robocze), 1.11. Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych (wg potrzeb). 2. Sprzątanie w korytarzach piwnicznych: 2.1. Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika, (wg potrzeb), 2.2. Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach (2 razy w miesiącu), Ponadto Wykonawca winien: a) Usuwać ogłoszenia, plakaty itp. umieszczone bez zgody administratora, b) Wymieniać wypalone i uszkodzone żarówki w części wspólnej na koszt Wykonawcy, c) Bezzwłoczne zawiadamianie administratora o: ? Nieterminowym wywozie nieczystości stałych, ? Rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, ? Wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów, d) Roznosić korespondencje dla mieszkańców oraz wywieszać w gablotach informacyjnych ogłoszenia otrzymane z Działu Obsługi Mieszkańców ZGN, e) Wywieszać i zdejmować flagi w dniach świąt państwowych, f) Przestrzegać przepisów ppoż. i bhp, Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do opisu A Opis B 1. Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych w granicach przydzielonego terenu wokół wspólnot mieszkaniowych: 1.1. Codzienne zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, terenów utwardzonych. 1.2. Codzienne sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi. 1.3. Codzienne opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości. 1.4. Codzienne wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcymi). 1.5. Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotami). 1.6. Okopywanie krawężników przy trawnikach. 1.7. Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m. 2. Sprzątanie w okresie zimowym: Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Uprzątnięcia śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5h po rozpoczęciu opadów. 2.2. Usuwania na bieżąco oblodzeń i posypywania piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. Niedozwolone jest: a) formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), b) formowanie pryzm śniegu na parkingach gdzie w pobliżu znajdują się pojazdy samochodowe pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, c) stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, d) nieodpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, e) zanieczyszczanie zieleni. OPIS C 1. Sprzątanie siedziby ZGN: Wykonawca wyznaczy stałe godziny pracy zatrudnionej do sprzątania osoby w siedzibie ZGN tj. od godziny 700 do godz. 10 00 ponadto Wykonawca winien: Osobą administrującą wyznaczoną przez Zamawiającego do opisu C oraz opisu D jest Pani Małgorzata Lasecka 22 863-55-24. a) przed zawarciem umowy z Zamawiającym dostarczyć Krajowy Rejestr Karny osoby /osób wyznaczonych do sprzątania siedziby ZGN. b) Utrzymywać siedzibę w stałej czystości. Sprzątanie winno być dokonywane w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż podano w powyższym opisie do OPISU C. c) zapewnić własne środki czyszczące i konserwujące wraz z papierem toaletowym (makulaturowy biały), mydłem w płynie, kostkami zapachowymi do muszli klozetowych, środkami do mycia i wycierania mebli, środkami do mycia i nabłyszczania podłóg oraz workami do koszy do śmieci. Zamawiający wskaże wykonawcy pomieszczenie, do składowania środków czystości oraz sprzętu przeznaczonego do wykonania usług w Opisie C. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę winny być biologicznie neutralne, ulegające biodegradacji oraz powinny posiadać wymagane atesty upoważniające do ich stosowania w Polsce. Szczegółowy zakres prac opisany został w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do opisu C OPIS D 1. Sprzątanie w budynku wielofunkcyjnym wewnątrz i na zewnątrz odbywać się będzie tylko w ramach zastępstw jednak nie dłużej niż 26 dni w ciągu 12 miesięcy. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania budynku w stałej czystości. 1.2. Sprzątanie winno być dokonywane w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż podano w załączniku nr do opisu D. 1.3. Wykonawca zapewni własne środki czyszczące i konserwujące wraz z papierem toaletowym (makulaturowy biały), mydłem w płynie, kostkami zapachowymi do muszli klozetowej, środkami do mycia i nabłyszczania podłóg oraz workami do kosza na śmieci. 1.4. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę winny być biologicznie neutralne, ulegające biodegradacji oraz powinny posiadać wymagane atesty upoważniające do ich stosowania w Polsce. 1.5. Sprzątanie w budynku wielofunkcyjnym odbywać się będzie tylko na podstawie pisemnego zlecenia wystawionego przez Zamawiającego, w zleceniu zostanie określony termin realizacji. Zamawiający zapłaci za rzeczywiści wykonaną usługę. Uwaga: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów karnych nałożonych przez służby miejskie za zaniedbania na nieruchomości wynikające z winy Wykonawcy. b) W przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny 7 dni w tygodniu) Wykonawca przystąpi do realizacji prac najpóźniej 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem będzie zakończona najpóźniej do 3 godzin po ustaniu opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany będzie również do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem porządku i czystości wynikające z realizacji niniejszej umowy oraz potwierdza, że posiada odpowiedni sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Na terenach świadczenia usług Zamawiający nie zabezpieczy miejsc składowania narzędzi dla pracowników oraz pomieszczeń socjalnych. Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach zawiera Załącznik nr 1 i nr 2 do opisu A. Wykaz powierzchni terenów utwardzonych i zielonych wokół budynków wspólnot mieszkaniowych Załącznik nr 1 do opisu B. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do opisu A,B i C, D do SIWZ (zmiany będą przekazywane na piśmie faxem i pocztą). SZCZEGÓŁOWE CZYNNOŚCI WYMAGANE W ZAKRESIE SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI 1. Wykonawca wyznaczy zgodnie z §18 umowy do zadań koordynatora będzie należało organizowanie i sprawowanie nadzoru nad świadczeniem usług oraz zarządzania personelem Wykonawcy. Pozostały opis zamieszczony jest w siwz
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90620000-9,
90919200-4,
90911200-8,
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT330894 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 358770 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.