To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Lubliniec: Dostawa pierwszego wyposażenia na zadaniu inwestycyjnym : Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Lublińcu - etap II
Numer ogłoszenia: 375310 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339380 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sokoła 13, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510730, faks 034 3510732.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia na zadaniu inwestycyjnym : Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Lublińcu - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę pierwszego wyposażenia obiektu zgodnie z nw. zadaniami: Zadanie nr 1- Wyposażenie myjni Zadanie nr 2- Sprzęt do utrzymania czystości na zewnątrz obiektu Zadanie nr 3- Stanowisko badań sprzętu ODO Zadanie nr 4- Wyposażenie pralni Zadanie nr 5- Wyposażenie kancelarii tajnej Zadanie nr 6- Sprzęt RTV, AGD i fotograficzny Zadanie nr 7- Sprzęt nagłośnieniowy Zadanie nr 8- Tablice informacyjne Zadanie nr 9- Oznakowanie zewnętrzne obiektu Zadanie nr 10 - Wyposażenie dodatkowe Zadanie nr 11 - Stanowisko do resuscytacji Zadanie nr 12 - Narzędzia warsztatowe Zadanie nr 13 - Elementy dodatkowe wyposażenia obiektu Zadanie nr 14 - Wyposażenie pomieszczenia do przygotowania posiłków Zadanie nr 15 - Wyposażenie części socjalno - bytowej Zadanie nr 16 - Wyposażenie łazienek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 16.31.10.00 - Kosiarki do trawników 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 39.71.32.00 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań 39.15.10.00 - Meble różne 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 34.92.84.72 - Oznakowanie 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 35.82.10.00 - Flagi 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1- Wyposażenie myjni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beskidzkie Centrum Czystości APEKS, Szlachtowski i wspólnicy, sp. jawna, ul. Bystrzańska 92a, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11065,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10864,10
Oferta z najniższą ceną: 10864,10 / Oferta z najwyższą ceną: 20300,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2- Sprzęt do utrzymania czystości na zewnątrz obiektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KSYLOTECH" ŁUKASZ i PAWEŁ GAWĘDA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
"KSYLOTECH" ŁUKASZ i PAWEŁ GAWĘDA S.C.
- Ksylotech Łukasz i Paweł Gawęda s.c., ul. Powstańców Śląskich 7, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5655,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6690,00
Oferta z najniższą ceną: 6690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11243,52
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3- Stanowisko badań sprzętu ODO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRÄGER SAFETY POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DRÄGER SAFETY POLSKA" SP. Z O.O.
- Drager Safety Polska spółka z o.o., ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5082,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6206,00
Oferta z najniższą ceną: 6206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6206,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5- Wyposażenie kancelarii tajnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń, ul. Siemianowicka 5a, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13420,00
Oferta z najniższą ceną: 13420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13420,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6- Sprzęt RTV, AGD i fotograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP Ares spółka z o.o., ul. ks. Gładysza 6, 46-380 Dobrodzień, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31557,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38240,00
Oferta z najniższą ceną: 38240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54327,82
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7- Sprzęt nagłośnieniowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1996,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3782,00
Oferta z najniższą ceną: 3782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9681,92
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie nr 12 - Narzędzia warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Proteko spółka z o.o., ul. Hutnicza 1/1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4918,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4987,61
Oferta z najniższą ceną: 4987,61 / Oferta z najwyższą ceną: 4987,61
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Zadanie nr 13 - Elementy dodatkowe wyposażenia obiektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń, ul. Siemianowicka 5a, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3963,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4324,90
Oferta z najniższą ceną: 4324,90 / Oferta z najwyższą ceną: 4324,90
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Zadanie nr 14 - Wyposażenie pomieszczenia do przygotowania posiłków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JG GASTRO, ul. Dygaśińskiego 42/3, 30-820 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7280,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7078,66
Oferta z najniższą ceną: 7078,66 / Oferta z najwyższą ceną: 11008,06
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Zadanie nr 15 - Wyposażenie części socjalno - bytowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Puszek - Joanna Postrach, ul. Karola Miarki 20, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5526,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6476,00
Oferta z najniższą ceną: 6476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17641,20
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Zadanie nr 16 - Wyposażenie łazienek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Techniczno- Handlowe Rafał Rytwiński, Osiedle Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6243,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7991,00
Oferta z najniższą ceną: 7991,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8064,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublińcu
- Zakup paliwa dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu.
- Dostawa odzieży i sprzętu sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Odbiór odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Dostawa i montaż: ławek oraz zakup i instalacja koszy na śmieci na osiedlu Ruda, koszy na śmieci i psie nieczystości na osiedlu Koziny, koszy na śmieci i psie nieczystości wzdłuż ul. Przybyszewskiego
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- Dostawa sprzętu RTV
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
więcej: Kosiarki do trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.