To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375381 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Mikołów: Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących przy ul. K. Miarki 15,ul. Kolejowej 2 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349244-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej, krajowy numer identyfikacyjny
27054706000000, ul.
ul. Kolejowa
2,
43190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 600, faks
323 242 612, e-mail
zamowienia@zgl.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgl.mikolow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie znajdujących przy ul. K. Miarki 15,ul. Kolejowej 2 oraz ul. Kard. Wyszyńskiego 13
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGL/KZP/12/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przy pomocy osób, którymi dysponuje świadczył usługę stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, na które składają się budynki wskazane poniżej, ich pomieszczenia oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach. Zamawiający wymaga, aby osoby oddelegowane do wykonywania czynności ochrony były wyposażone w mundur służbowy oraz identyfikator. 2. Usługa ochrony fizycznej będzie świadczona przez osoby, którymi dysponuje wykonawca świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2016 poz. 1432 z późn.zm), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą. 3. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: CZĘŚĆ I : Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna. CZĘŚĆ II Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Referat Lokalowy i Dodatków Mieszkaniowych UM, Zakład Usług Komunalnych. CZĘŚĆ III Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 4. Szczegółowy opis poszczególnych części: CZĘŚĆ I : ul. K. Miarki 15 - Biały Domek (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 79 h/tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)Pilnowanie obiektu przez osobę oddelegowaną przez Wykonawcę do ochrony wg harmonogramu: -jedna osoba sprawuje dozór nad obiektem od strony wejścia głównego w dni robocze od godziny 7:00 do 21:30 oraz w soboty w godzinach od 7:30 do godziny 14:00 b)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. c)Dozór będzie sprawowany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód polegać ma na sprawdzaniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnym zamknięciu drzwi i okien, zamknięciu pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz niezamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania, czy nie znajduje się tam osoba niepożądana, bądź czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po godzinach urzędowania w budynku ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie. d)Prowadzenie książki zdarzeń. e)Zabezpieczenie kluczy oraz ich przechowywanie w sposób chroniący je przed dostępem osób nieuprawnionych oraz wydawanie osoba uprawnionym. f)Obsługa portierni oraz odbieranie telefonów. g)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji). h)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku. i)Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych. j)Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu pracy należy wyłączyć bądź uruchomić instalację alarmową ciągów komunikacyjnych oraz Sali Ślubów i powiadomić Administratora budynku wiadomością sms na wskazany numer telefonu o włączeniu i wyłączeniu powyższej instalacji. CZĘŚĆ II: ul. Kolejowa 2 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 168 h/tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)Pilnowanie przez jednego ochroniarza obiektu głównego wraz z pomieszczeniem spawalni - w dni powszednie, soboty, niedziele i święta całodobowo. b)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. c)Kontrola ruchu samochodowego, tj. wpuszczanie i wypuszczanie na wydzielony parking samochodów mających zezwolenie ZGL-u. d)Obsługa windy dla osób niepełnosprawnych. e)Dbanie o porządek w pomieszczeniu socjalnym przeznaczonym dla ochroniarzy. f)Systematyczny obchód oraz kontrola obiektowa - w szczególności ochroniarz ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania - czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie; g)Zabezpieczenie kluczy, ich przechowywanie oraz wydawanie osobom uprawnionym. h)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji) i)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku j)Monitoring (przy pomocy siedmiu zamontowanych kamer) wymiennikowni ciepła, rozdzielni napięć oraz dróg wewnętrznych; k)Prowadzenie książki zdarzeń CZĘŚĆ III ul. Kard. Wyszyńskiego 13 (1 osoba oddelegowana przez Wykonawcę do ochrony) - 35 h /tydzień Zakres obowiązków obejmuje: a)W dni robocze otwarcie budynku i rozkodowanie alarmu w godzinach 5:45 - 6:45 ( konkretna godzina zostanie podana po uzgodnieniu z użytkownikami budynku i może być ruchoma) - 1 rh. b)Pilnowanie parteru i pierwszego piętra obiektu- od godziny 15:00 do 21:00 w dni robocze ( godziny mogą być ruchome). c)W przypadku zaistnienia zdarzenia naruszającego stan bezpieczeństwa obiektu niezwłoczne podjęcie działań neutralizujących niebezpieczeństwo, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami lub zarządzeniami. d)Dozór ma być wykonywany poprzez systematyczny obchód oraz kontrolę obiektową. W szczególności strażnik ma obowiązek interweniować w sytuacjach zagrożenia mienia, zakłócenia spokoju i porządku. Obchód ma polegać na sprawdzeniu ogólnego stanu technicznego instalacji elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ewentualnego zamknięcia drzwi i okien, zamknięcia pomieszczeń biurowych, jak też innych zabezpieczeń, kontroli ogólnodostępnych pomieszczeń, korytarzy i zaułków oraz nie zamkniętych pomieszczeń biurowych w celu zbadania czy nikt nie ukrył się w tych miejscach przed zamknięciem budynku, bądź też czy nie pozostawiono podejrzanego przedmiotu. Po zakończeniu pracy w w/w budynku, na terenie obiektu ma prawo przebywać tylko osoba posiadająca stosowne zezwolenie. e)Prowadzenie książki zdarzeń. f)Kontrola i dbanie o bezpieczeństwo osób wchodzących i opuszczających budynek (odśnieżanie i posypywanie schodów - sól dostarcza ZGL, zgłaszanie uszkodzeń do administracji) g)Powiadamianie odpowiednich jednostek (Straży Pożarnej, Policji, itp.) w razie awarii, zakłóceń spokoju i porządku w budynku. h)Przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu pracy należy wyłączyć bądź uruchomić instalację alarmową ciągów komunikacyjnych i powiadomić Administratora budynku wiadomością sms na wskazany numer telefonu o włączeniu i wyłączeniu powyższej instalacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79715000-9,
79711000-1,
79713000-5,
90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. K. Miarki 15 w Mikołowie (Biały Domek) - Urząd Stanu Cywilnego, Referat Spraw Obywatelskich UM, Mikołowska Placówka Muzealna. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63958.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 54094.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. Kolejowej 2 w Mikołowie - Zakład Gospodarki Lokalowej, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Centrum Integracji Społecznej, Referat Lokalowy i Dodatków Mieszkaniowych UM, Zakład Usług Komunalnych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140860.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 119136.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Ochrona obiektu przy ul. Kard. Wyszyńskiego 13 w Mikołowie - Prokuratura Rejonowa, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28252.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33945.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- Remont szatni i łazienek w budynku przy ul. Krawczyka 21 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.