eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wężyska - Chlebowo - budowa lewostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry w km 528,6 ÷ 532,0, gm. Maszewo, Gubin, Krosno Odrzańskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Zielona Góra: Wężyska - Chlebowo - budowa lewostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry w km 528,6 ÷ 532,0, gm. Maszewo, Gubin, Krosno Odrzańskie
Numer ogłoszenia: 375394 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze , ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527619, faks 068 4527619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wężyska - Chlebowo - budowa lewostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry w km 528,6 ÷ 532,0, gm. Maszewo, Gubin, Krosno Odrzańskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej pn.: Wężyska - Chlebowo - budowa lewostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry w km 528,6 ÷ 532,0, gm. Maszewo, Gubin, Krosno Odrzańskie. Projekt techniczny obwałowania należy wykonać dla lewostronnego odcinka rzeki w km 528,6 ÷ 532,0 na długości 5,5 km po wyznaczonej trasie jak oznaczono na mapie w skali 1:25000. Projektowany odcinek wału będzie wykonany w oddaleniu od istniejącego średnio o 250 m, tworząc polder zalewowy. Odsunięcie wału zlikwiduje niekorzystne przewężenie międzywala w rejonie wsi Połęcko. - Projektowany wał należy zaprojektować na parametry wynikające z przyjętej klasy wału. - Istniejący system odwadniający użytki rolne w obrębie poprowadzonej trasy wału od strony zawala oraz dla obszaru pozostającego w poszerzonym międzywalu należy przeprojektować do zmienionej sytuacji. - Dla zachowania istniejącego układu komunikacyjnego związanego z przeprawą promową rozwiązać projektowo punkty przejść drogi (droga nr 138) z nowym wałem oraz wałem istniejącym przy przejściu promowym. - W opracowaniu uwzględnić możliwe kolizje z przejściem obwałowania pod linią wysokiego napięcia 110 kV oraz wykonanymi odwiertami przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. - Istniejący wał ulegnie częściowej rozbiórce z zachowaniem jego części do wysokości wody 20%. W dokumentacji projektowej przewidzieć sprofilowanie skarp i korony oraz obsiew tej powierzchni nasionami traw. - Dla potrzeb budowy nowego wału przewidzieć przygotowanie rezerw ziemnych w ilości około 300 tys. m3 w lokalizacji rezerwy nr 1 wg opracowania Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Ośrodek Technicznej Kontroli Zapór, 1999r. Pozostała część kubatury pochodzić będzie z rozbiórki wału istniejącego. Na wskazaną rezerwę należy wykonać dokumentację geologiczną w kat. C1 złoża kruszywa wraz z planem zagospodarowania złoża kruszywa naturalnego. - Rozważyć możliwość pozyskania niezbędnej ilości gruntu o właściwych parametrach z koncesjonowanych najbliższych kopalni kruszywa. Przy takim rozwiązaniu jako wariant organizacji robót uwzględnić zakresy w przedmiarach, a koszty w kosztorysie inwestorskim. W ramach opracowania dokumentacji technicznej należy: - Wykonać aktualizację dokumentacji pomiarowej dla potrzeb wykonania dokumentacji projektowej wraz z niezbędnym jej uzupełnieniem. - Opracować dokumentację geologiczną rezerw ziemnych dla poboru 300 tys. m3 kruszywa stanowiącą podstawę do wystąpienia o uzyskanie koncesji na eksploatację złoża - 5 egz. - Opracować dokumentację niezbędną do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz uzyskać taką decyzję. - Opracować materiały i dokumenty niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzyskać taką decyzję. - Opracować operat dendrologiczny dla wycinki drzewostanu porastającego w pasie projektowanego wału poza obszarami należącymi do Lasów Państwowych - 5 egz. - Opracować szacunek brakarski dla drzewostanu pozyskanego z terenu Lasów Państwowych i terenów rolnych (jako odrębne opracowania) - 3+3 egz. - Opracować szacunkowy operat wywłaszczeniowy dla potrzeb inwestycji z uwzględnieniem kosztów wywłaszczenia i wykupów gruntów bezpośrednio zajętych pod inwestycję oraz gruntów, które pozostaną w międzywalu - 5 egz. - Opracować projekt budowlany z uwzględnieniem obiektów innych branż - 5 egz. - Opracować projekt wykonawczy - 5 egz. - Wykonać geodezyjny operat podziału własności użytków leśnych zajętych pod inwestycję - 5 egz. - Opracować specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. - Opracować operat wodnoprawny - 4 egz. - oraz uzyskać decyzję wodnoprawną na wykonanie i eksploatację urządzenia. - Opracować przedmiar robót - 5 egz. - Opracować kosztorys inwestorski - 2 egz. - Całość opracowania sporządzić również w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna powinna być opracowana jako *.pdf (opisy, rysunki, przedmiary, kosztorysy) i *.doc (opisy) na płytach CD lub DVD.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. 2.1 Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy zamówienia obejmujące opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie budowy, przebudowy lub modernizacji urządzeń melioracyjnych lub hydrotechnicznych o łącznej wartości opracowań nie mniejszej niż 500.000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie. 2.2 Dysponują lub będą dysponować osobami uczestniczącymi w wykonywaniu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu, posiadającymi uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące projektowanie, sprawdzanie projektów architektoniczno-budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych oraz posiadającymi zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300.000 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jest zobowiązany do złożenia w ofercie: 2.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: 3.1.Wykazu wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie budownictwa wodno-melioracyjnego lub hydrotechnicznego, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Treść zawarta w wykazie winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt. 2.1 SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączeniem kopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Treść zawarta w wykazie winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt. 2.2 SIWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 3.3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia następującego dokumentu: 4.1.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Treść zawarta w informacji winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V pkt. 3 SIWZ. 5.W wypadku gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymienione w ust. 2, 3, i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 2.1, 2.2 i 2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w pkt. 2.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 4-8 Pzp. 6.1.Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 1) lit. a) i c) oraz w pkt. 2) muszą być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 1) lit. b) musi być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 6.1 i 6.2 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 405.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 104 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.