To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375442 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Choroszcz: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317933-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, krajowy numer identyfikacyjny
00052735100000, ul.
ul. Dominikańska
2,
16070
Choroszcz, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132200, faks
085 7191839, e-mail
urzad@choroszcz.pl; jakub-homenda@gaztea.pl
Adres strony internetowej (URL): www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or - V.271.36.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi 63 godzin, w tym: zadanie nr 1 - 36 godzin, zadanie nr 2 - 10 godzin, zadanie nr 3 - 17 godziny a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; 2. Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 257 godziny w tym: zadanie nr 1 - 108 godzin, zadanie nr 2 - 81 godzin, zadanie nr 3 - 68 godziny poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 765 m3 w tym: zadanie nr 1 - 351 m3, zadanie nr 2 - 223 m3, zadanie nr 3 - 191 m3 według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11 i 12 do SIWZ; 3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego - na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi 40 godzin w tym: zadanie nr 1 - 30 godzin, zadanie nr 2 - 8 godzin, zadanie nr 3 - 2 godziny Ilości w/w są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania i porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usługi w zależności od warunków atmosferycznych, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. a) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac określonych w punktach: 1 i 2 ze szczególną starannością i dbałością o wykonanie ich we właściwym terminie w rejonach mostów, wiaduktów, przepustów, pętli i zatok autobusowych, odcinków dróg i ulic w rejonach przystanków autobusowych, tras kursowania komunikacji zbiorowej, tras kursowania autobusów dowożących dzieci do szkół, odcinków dróg przebiegających przez tereny leśne, odcinków dróg i ulic o pochyleniu podłużnym większym niż 4% (zwłaszcza obszarów łuków pionowych), odcinków dróg i ulic o pochyleniu poprzecznym większym niż 2% (zwłaszcza obszarów łuków poziomych), rejonów skrzyżowań (wraz z obszarami ich oddziaływania). 4. Wartość zadań realizowanych w ramach zamówienia nie może przekroczyć łącznie kwoty .................. zł brutto (słownie: ............). W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel i zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę - nie więcej jednak niż o 50 % (od wartości zamówienia podstawowego). a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dniem 01 stycznia 2017 r. z zimowego utrzymania dróg i ulic stanowiących przebieg dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Choroszcz. W przypadku podjęcia powyższej decyzji Zamawiający poinformuje o niej Wykonawcę w terminie do 01.12.2016 r. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86746.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 82322.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50675.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49567.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42875.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42280.80 zł IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.