eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Koszalin: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 375470 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.powiat.koszlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010. 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem drogi powiatowe położone w powiecie koszalińskim podzielone na zadania: 1) wykonywane sprzętem lekkim (odśnieżanie i likwidacja śliskości): a) zadanie nr 1 rejon pas nadmorski I -46,3 km b) zadanie nr 2 rejon pas nadmorski II -15 km c) zadanie nr 4 - rejon ulice w m. Polanów- 4,70 km d) zadanie nr 5 - rejon ulice w m. Sianów - 2,2 km e) zadanie nr 6 - rejon Będzino - 32,9 km f) zadanie Nr 7- rejon drogi gruntowe gmina Świeszyno i Manowo - 17 km g)Zadanie Nr 8- rejon drogi gruntowe gmina Będzino - 7,1 km 2) wykonywane sprzętem ciężkim (odśnieżanie ): a) zadanie Nr 11 - odśnieżanie ładowarką w rejonie Polanów - 105 km b)zadanie Nr 12 - odśnieżanie ciężkim pługiem czołowym w rejonie Polanów -105 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.13.10 - Środki usuwające oblodzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych . 2) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) Spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 2 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 3) Wykaz jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - Załącznik Nr 3 (dotyczy realizacji zadań sprzętem lekkim)lub Załącznik Nr 4 (dotyczy realizacji zadań sprzętem ciężkim) 4) Wykaz kierowców i operatorów jednostek sprzętowych którzy będą wykonywali zamówienie publiczne - Załącznik Nr 5. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień złożenia wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( jeżeli ubezpieczenie obowiązuje krócej niż do daty obowiązywania zamówienia tj. 30.04.2010 , należy do polisy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca przedłuży polisę przynajmniej o okres związania umową). 6) Formularz ofertowy - odpowiednio - Załącznik nr 6a lub Załącznik nr 6b 7) Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna)musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych wykonawców, c) oferta musi być podpisana w taki sposób aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie d) Każdy Wykonawca Odrębnie ma obowiązek oświadczyć , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 2 do SIWZ, e) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pok. 402.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin pok. 402.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.