Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Łódź: Stanowisko zrobotyzowanej paletyzacji - robot o napędach elektrycznych typu DELTA, 4 stopnie swobody z systemem wizyjnym wraz z instalacją i oprzyrządowaniem - 1 szt.
Komputer przenośny do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt.
Przenośnik taśmowy do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt.
Obsługa robota o napędach elektrycznych typu DELTA
Numer ogłoszenia: 375518 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny , ul. Stefanowskiego 1/15, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312211, faks 042 6312211.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stanowisko zrobotyzowanej paletyzacji - robot o napędach elektrycznych typu DELTA, 4 stopnie swobody z systemem wizyjnym wraz z instalacją i oprzyrządowaniem - 1 szt. Komputer przenośny do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt. Przenośnik taśmowy do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt. Obsługa robota o napędach elektrycznych typu DELTA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko zrobotyzowanej paletyzacji - robot o napędach elektrycznych typu DELTA, 4 stopnie swobody z systemem wizyjnym wraz z instalacją i oprzyrządowaniem - 1 szt. Komputer przenośny do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt. Przenośnik taśmowy do stanowiska zrobotyzowanej paletyzacji - 1 szt. Obsługa robota o napędach elektrycznych typu DELTA.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.73.00 - Roboty przemysłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymagana wpłata wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 5.1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ustawy oraz złożyli ofertę, przy czym Wykonawca może złożyć w tym Postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 5.2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.3. Wykonawca posiada ważny dokument potwierdzający zgodność jego działań w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z Systemem Zapewnienia Jakości opartym na odpowiednich normach międzynarodowych. 5.4. Potwierdzenie, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia spełnią wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE. 5.5 Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji oraz zapewni szkolenie personelu Zamawiającego oraz serwisowanie wszystkich komponentów i całości dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Na potwierdzenie warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 5.1 niniejszej SIWZ. 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzorcowy druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w niniejszej SIWZ w: 1) pkt. 6.1.2., 6.1.3. i 6.1.5. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt. 6.1.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ÷ 8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) lit. a i c oraz w pkt. 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg zawarty w pkt. 2) stosuje się odpowiednio. 6.2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca sporządzi, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w niniejszym Postępowaniu, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. W odniesieniu do każdej pozycji wykazu Wykonawca załączy dane kontaktowe do osób u zamawiającego dostawę (tel, e-mail), mogących zaświadczyć, że te dostawy zostały wykonane należycie. 6.3. Potwierdzeniem warunku działań Wykonawcy w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości, opartym na odpowiednich normach międzynarodowych, będzie merytorycznie i terminowo ważne poświadczenie wydane Wykonawcy przez niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji Systemów Zapewnienia Jakości. 6.4. Potwierdzeniem warunku, że całość i wszystkie komponenty dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia będą spełniać wymogi norm technicznych i przepisów o systemie zgodności CE będzie oświadczenie Wykonawcy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.5. Wykonawca określi w oświadczeniu sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ warunki udzielanej gwarancji oraz zapewnienia szkolenia personelu Zamawiającego oraz serwisowania dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.70
- 2 - szkolenia - 0.05
- 3 - dostosowanie do potrzeb dydaktycznych ( ocena komisji) - 0.25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny
90-924 Łódź ul. Stefanowskiego 1/15
Dziekanat Wydziału Mechanicznego
Budynek nr A22 - pokój 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny 90-924 Łódź ul. Stefanowskiego 1/15 Dziekanat Wydziału Mechanicznego Budynek nr A22 - pokój 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej do prognozowanych potrzeb i oczekiwań rynku pracy województwa łódzkiego poprzez zakup wyposażenia przeznaczonego do nowoczesnych metod nauczania- projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.