Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Staszów: Adaptacja pomieszczeń Przedszkola Nr 8 w Staszowie na żłobek i klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek
Numer ogłoszenia: 375596 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Przedszkola Nr 8 w Staszowie na żłobek i klub dziecięcy - zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych i zabawek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa: a) wyposażenia do: - pomieszczeń oraz sal dla żłobka i klubu dziecięcego, - pomieszczenia szatni, - pomieszczeń kuchni; b) pomocy dydaktycznych i zabawek. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w czterech zadaniach, obejmujących: Zadanie 1- zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w meble i pomoce dydaktyczne, zabawki; Zadanie 2- zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w sprzęt RTV i komputerowy; Zadanie 3- zakup i dostawa wyposażenia części kuchni Przedszkola Nr 8 na rzecz żłobka i klubu dziecięcego m. in. w sprzęt AGD; Zadanie 4- zakup i dostawa wertikali do pomieszczenia klubu dziecięcego. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 8 SIWZ. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 SIWZ. Miejscem dostawy będzie Przedszkole Nr 8 w Staszowie. 2. Termin realizacji: Zadanie Nr 1 - 21 dni Zadanie Nr 2 - 14 dni Zadanie Nr 3 - 14 dni Zadanie Nr 4 - 14 dni 3.Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.51.54.40-1, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zadanie nr 1 - min.1 zamówienia, obejmującego dostawę mebli i pomocy dydaktycznych. Dopuszcza się realizację powyższej dostawy w dwóch odrębnych zamówieniach gdzie jedno obejmowało dostawę mebli i jedno obejmowało dostawę pomocy dydaktycznych. zadanie nr 2 - min.1 zamówienia, obejmującego dostawę sprzętu komputerowego i sprzętu RTV. Dopuszcza się realizację powyższej dostawy w dwóch odrębnych zamówieniach gdzie jedno obejmowało dostawę sprzętu komputerowego i jedno obejmowało dostawę sprzętu RTV. zadanie nr 3 - min.1 zamówienia, obejmującego dostawę wyposażenia kuchni. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym - Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty wykonawców występujących wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy, wskazane w pkt.III.4) i pkt III.5) niniejszego ogłoszenia i w SIWZ Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć łącznie oświadczenia lub dokumenty wskazane w niniejszym pkt ogłoszenia i w SIWZ, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej i mogą wynikać z następujących okoliczności; 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) z przyczyn organizacyjnych, gdy konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie, 3) ze zmiany numeru konta Wykonawcy, 4) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 5) innych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipstaszow.wrota-swietokrzyskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w meble i pomoce dydaktyczne, zabawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa: a) wyposażenia do: - pomieszczeń oraz sal dla żłobka i klubu dziecięcego, - pomieszczenia szatni, - pomieszczeń kuchni; b) pomocy dydaktycznych i zabawek. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w czterech zadaniach, obejmujących: Zadanie 1- zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w meble i pomoce dydaktyczne, zabawki; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 8 SIWZ. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 SIWZ. Miejscem dostawy będzie Przedszkole Nr 8 w Staszowie. 2. Termin realizacji: Zadanie Nr 1 - 21 dni 3.Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.51.54.40-1, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - Zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w sprzęt RTV i komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa: a) wyposażenia do: - pomieszczeń oraz sal dla żłobka i klubu dziecięcego, - pomieszczenia szatni, - pomieszczeń kuchni; b) pomocy dydaktycznych i zabawek. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w czterech zadaniach, obejmujących: Zadanie 2- zakup i dostawa wyposażenia żłobka i klubu dziecięcego w sprzęt RTV i komputerowy; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 8 SIWZ. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 SIWZ. Miejscem dostawy będzie Przedszkole Nr 8 w Staszowie. 2. Termin realizacji: Zadanie Nr 2 - 14 dni 3.Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.51.54.40-1, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - Zakup i dostawa wyposażenia części kuchni Przedszkola Nr 8 na rzecz żłobka i klubu dziecięcego m. in. w sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa: a) wyposażenia do: - pomieszczeń oraz sal dla żłobka i klubu dziecięcego, - pomieszczenia szatni, - pomieszczeń kuchni; b) pomocy dydaktycznych i zabawek. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w czterech zadaniach., obejmujących; Zadanie 3- zakup i dostawa wyposażenia części kuchni Przedszkola Nr 8 na rzecz żłobka i klubu dziecięcego m. in. w sprzęt AGD; zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 8 SIWZ. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 SIWZ. Miejscem dostawy będzie Przedszkole Nr 8 w Staszowie. 2. Termin realizacji: Zadanie Nr 3 - 14 dni 3.Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.51.54.40-1, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4 - Zakup i dostawa wertikali do pomieszczenia klubu dziecięcego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa: a) wyposażenia do: - pomieszczeń oraz sal dla żłobka i klubu dziecięcego, - pomieszczenia szatni, - pomieszczeń kuchni; b) pomocy dydaktycznych i zabawek. wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu w miarę potrzeb, gwarancji jakości na dostarczony towar, realizowane w czterech zadaniach. obejmujących: Zadanie 4- zakup i dostawa wertikali do pomieszczenia klubu dziecięcego. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia odrębnym dla każdego zadania - załącznik Nr 8 SIWZ. Wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu: żłobek, klub dziecięcy. Wymagany okres gwarancji wskazano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 8 SIWZ. Miejscem dostawy będzie Przedszkole Nr 8 w Staszowie. 2. Termin realizacji: Zadanie Nr 4 - 14 dni 3.Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.21.10-9, 30.20.00.00-1, 39.51.54.40-1, 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.