To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375642 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Białystok: AZP/261/U/21/AGU/ZP/6/2016 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku - Wydział Nauk o Zdrowiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342732
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347794
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
28860400000, ul.
ul. Jana Kilińskiego
1,
15089
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
857 485 400, faks
857 485 627, e-mail
zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZP/261/U/21/AGU/ZP/6/2016 - Świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku - Wydział Nauk o Zdrowiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AZP/261/U/21/AGU/ZP/6/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku - Centrum Dydaktyczno - Naukowe Wydziału Nauk o Zdrowiu, ul. Szpitalna 37, Białystok - 7 169,00 m^2. Wykonywane prace porządkowo-sprzątające oraz technologie stosowane przy realizacji tych prac winny zapewnić, gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni, pomieszczeń. 2. Wykonywane prace porządkowo-sprzątające oraz technologie stosowane przy realizacji tych prac winny zapewnić, gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni. Szczegółowe zestawienie powierzchni do sprzątania, rodzaje powierzchni i powierzchni okiennej, stanowią Załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy Pzp. 3. Zamawiający przez cały okres realizacji usługi, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób dedykowanych do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), w tym jednej osoby posiadającej status osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej, do pełnienia dyżuru 8 - godzinnego. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wszystkich osób, które będą wykonywały czynności opisane przez Zamawiającego, za wyjątkiem: 1. czyszczenia (prania) wykładzin dywanowych i PCV na mokro odpowiednim środkiem, 2. powlekania powierzchni (łączniki i korytarze) środkiem typu polimer (3-warstwy), 3. mycia okien (dwustronnie), 4. mycia balustrad schodowych wraz z poręczami (szklano-metalowe). 5. prac interwencyjnych (nagłe) np. sprzątanie po zalaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT537675.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 537675.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Ustawienie i naprawa barier drogowych oraz poręczy ochronnych w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podlaskiego w 2025 roku.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart sportowych na terenie miasta Białystok i województwa podlaskiego dla pracowników ZUS Oddział w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie realizacji przekazów pocztowych ze świadczeniami pieniężnymi na rzecz MOPR w Białymstoku
- "Usługa organizacji i realizacji 10 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 5 szkół podstawowych z subre-gionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju ..."
- Usługi ochrony mienia i dozoru posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Białostockiej -ZK-DZP.262.114.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.