Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Warszawa: Zakup 8 samochodów - umowa bezgotówkowa (znak sprawy: BZ/SZP-70/14)
Numer ogłoszenia: 375648 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 8 samochodów - umowa bezgotówkowa (znak sprawy: BZ/SZP-70/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 8 fabrycznie nowych samochodów osobowych w systemie bezgotówkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymogi i warunki jego wykonania, został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy, wymienionego w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia (pkt 10.1.1 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony /Formularz oferty/ - wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony formularz /Szczegółowa specyfikacja Oferowanych Samochodów/ - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1.1) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczeń, o którym mowa w pkt. 10.2.1) SIWZ i w pkt. 10.2.4) SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 10.2.2) SIWZ. Postanowienia pkt. 10.2.3) SIWZ mają zastosowanie; 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia formularzy, o których mowa w pkt. 10.3.1) -10.3.2) SIWZ. W przypadku, gdy w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu którym w pkt. III. 4.3.1) ogłoszenia pkt 10.2.3 SIWZ wykonawca zastępuje (go) je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - zużycie energii - 3
- 3 - emisja dwutlenku węgla - 3
- 4 - emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w szczególności w następujących okolicznościach w zakresie: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 w przypadku wystąpienia okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania umowy; 2) istotnych zmian na rynku objętym przedmiotowym postępowaniem; 3) zmiany przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 w zw. z § 4 umowy, w przypadku, gdy przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę przedmiot posiada nie gorsze parametry, cechy i funkcjonalność niż przedmiot wymagany w SIWZ. Zaistnienie powyższych okoliczności, musi zostać udokumentowane oświadczaniem producenta. Zmiana przedmiotu, o której mowa w § 10 ust. 2 pkt 3) niniejszej umowy, nie powoduje zmiany ceny zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, przez które Zamawiający rozumie wszelkie zdarzenia, których wystąpienie pozostaje poza kontrolą Strony i było niemożliwe do przewidzenia przez nią przy uwzględnieniu zasad rozsądnego prognozowania przyszłości, skutkujące obiektywną niemożnością wykonania w całości lub części zobowiązań względem drugiej Strony; w szczególności za Okoliczności Siły Wyższej Strony uznają zdarzenia takie jak klęski żywiołowe, katastrofy komunikacyjne, budowlane i przemysłowe, konflikty zbrojne, akty terroryzmu, mające bezpośredni wpływ na działalność Strony i uniemożliwiające realizację zobowiązań przez Stronę.; 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 3) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, w tym w szczególności w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej bądź obu Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 350, piętro III budynek O-1 (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 14:45, miejsce: Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 16.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) polisy/(s) ubezpieczeniowej/(ch) lub innych dokumentów ubezpieczenia (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy), potwierdzającego/(ch), że Wykonawca w zakresie prowadzonej przez siebie działalności posiada (ważne) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadania mienia (OC deliktowo - kontraktowe) z sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych zero groszy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia rozszerzone o odpowiedzialność cywilną za produkt wprowadzony do obrotu, z potwierdzoną ochroną dla pojazdów. 3) Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza przedłożą umową regulująca ich współpracę. Wykonawca przed podpisaniem Umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na sumę stanowiącą 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) w pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. BANK HANDLOWY S.A. nr 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa, nie podlegająca przenoszeniu i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni. 3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia bankowego, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego WARUNKI PŁATNOŚĆI: Strony ustalają bezgotówkową wymianę dostawy, o której mowa w § 2, § 4 i usługi, o której mowa w § 7 przy zachowaniu równości ekonomicznej oferowanych świadczeń. 2.Rozliczenie wzajemnych świadczeń odbywać się będzie w terminie każdorazowo nie dłuższym niż 140 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na każdy z dostarczonych samochodów o których mowa § 4 ust 1 w drodze kompensaty faktur, wystawionych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przez każdą ze Stron, po wykonaniu swoich świadczeń..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus.
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego typu BUS 8+1 miejsc na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie
- Zakup samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa dwóch samochodów osobowo-dostawczych typu furgon brygadowy dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.