eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynWykonanie remontu budynku przy ul. Grudziądzkiej 14 w Kwidzynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Kwidzyn: Wykonanie remontu budynku przy ul. Grudziądzkiej 14 w Kwidzynie.
Numer ogłoszenia: 375700 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284159 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kwidzyn, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku przy ul. Grudziądzkiej 14 w Kwidzynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot inwestycji obejmuje remont budynku, znajdującego się przy ul. Grudziądzkiej 14 w Kwidzynie, w zakresie: wymiany pokrycia dachowego, docieplenia ścian i dachu, kolorystyki elewacji, rozbiórki tarasu, części pomieszczeń oraz komina byłej piekarni, częściowej wymiany instalacji elektrycznej i wod-kan oraz remontu klatki schodowej. Ponadto planuje się wykonanie robót towarzyszących tj. naprawę uszkodzonej płyty balkonowej, wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej i w piwnicy, wykonanie posadzek w piwnicy, izolację ścian piwnicznych itp. Poniżej przedstawiono planowane roboty budowlane: zdjęcie starego pokrycia dachowego (dachówki ceramicznej karpiówki), demontaż wszystkich łat, impregnacja konstrukcji dachowej, usunięcie gruzu i polepy na strychu, wykonanie izolacji termicznej pomiędzy kleszczami (nad pomieszczeniami III piętra, wykonanie izolacji termicznej pomiędzy stryszkiem a lokalem mieszkalnym na III piętrze, przemurowanie kominów cegłą klinkierową pełną, montaż przewodów wentylacyjnych dachowych w pomieszczeniu łazienki i kuchni na poddaszu, wymiana części podłogi na stryszku, wymiana dwóch okien połaciowych, montaż dwóch wyłazów dachowych, wymiana drzwi strychowych na poddaszu, rozbiórka tarasu oraz pomieszczeń znajdujących się pod nim, rozbiórka nie użytkowanego komina ceglanego, rozebranie wszystkich obróbek blacharskich, odbicie wszystkich tynków zewnętrznych na ścianach i balkonie, wstawienie stalowych nadproży okiennych i drzwiowych we wszystkich otworach ścian zewnętrznych, skucie ościeży ścian na głębokość 3-4cm, wykucie dwóch otworów okiennych w pierwotnym miejscu, na parterze, wykucie trzech otworów okiennych w pierwotnym miejscu, w piwnicy, wymiana w piwnicy oraz na klatce schodowej drewnianej stolarki okiennej na PCV, wymiana drzwi wejściowych do piwnicy oraz drzwi zewnętrznych do budynku, wstawienie okna w miejsce drzwi tarasu, wymiana witryny drewnianej na PCV (imitujące drewno), w lokalu usługowym, uzupełnienie zbrojonej płyty balkonowej, oczyszczenie i pomalowanie balustrady balkonowej, oczyszczenie mechaniczne oraz zmycie tynków zewnętrznych (przygotowanie pod docieplenie i wyprawę elewacyjną), zagruntowanie tynków zewnętrznych (przygotowanie pod docieplenie i wyprawę elewacyjną), wykonanie docieplenia oraz izolacji pionowej ścian fundamentowych, wykonanie opaski betonowej wokół budynku, docieplenie płytami styropianowymi gr. 12 cm ścian budynku, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej na wszystkich ścianach, jednokrotne malowanie wyprawy elewacyjnej, montaż nowych obróbek blacharskich, montaż nowych obróbek blacharskich oraz przyklejenie pasa papy termozgrzewalnej na styku ściany przedmiotowego budynku z dachem punktu KSERO, montaż nowych obróbek blacharskich oraz remont pokrycia papowego nad WC lokalu usługowego, na parterze, wykonanie posadzek betonowych we wszystkich piwnicach skucie odpadającego tynku na klatkach schodowych oraz oczyszczenie pozostałych tynków, uzupełnienie tynków klatki schodowej oraz zagruntowanie, dwukrotne malowanie tynków klatki schodowej, oczyszczenie drewnianych elementów klatki schodowej oraz pomalowanie farbą olejną, wymiana drzwi klatki schodowej, na parterze, wymiana podnóżków schodów drewnianych biegnących od parteru do I pietra, wymiana wszystkich balustrad, wymiana instalacji elektrycznej w piwnicach i na klatce schodowej, wymiana rury wodnej w piwnicy, wymiana części pionu kanalizacyjnego w piwnicy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzialnia Produkcyjno- Usługowa RODŁO, ul. 11 Listopada 26, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359577,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235165,08

  • Oferta z najniższą ceną: 235165,08 / Oferta z najwyższą ceną: 332857,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.