Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Malbork: USŁUGI SZKOLENIA KIEROWCÓW W RAMACH KATEGORII C, E, C+E, D
Numer ogłoszenia: 375701 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIA KIEROWCÓW W RAMACH KATEGORII C, E, C+E, D.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej z jednym wykonawcą w ramach każdej z czterech części zamówienia (kursy prawa jazdy - kat. C, E, C+E, D) - jedna część zamówienia - jedna umowa ramowa zawarta z jednym wykonawcą. Po zawarciu każdej z umów ramowych i w jej ramach zamawiający będzie zlecał Wykonawcy na bieżąco przeprowadzanie szkoleń dla osób bezrobotnych, mających na celu nabycie przez te osoby umiejętności do kierowania określonymi w skierowaniu pojazdami samochodowymi oraz wiedzy niezbędnej do zadania egzaminu państwowego. Ilość organizowanych kursów - wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacowana łączna liczba osób kwalifikujących się do szkolenia w ramach wszystkich kategorii w roku 2009 - około 40 osób (dane zamawiający ustalił na podstawie ilości skierowanych w roku 2008). Na podobnym poziomie liczba ta kształtuje się także w poprzednich latach. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje, iż szacowana liczba osób, o której mowa wyżej, będzie skierowana na kursy. Ilość osób kierowanych na konkretne kursy zależna jest bowiem od zapotrzebowania samych bezrobotnych jak i pracodawców, na co zamawiający oczywiście nie ma wpływu. Tak więc ilość kierowanych na kursy osób może być większa lub mniejsza. Czas realizacji - kursy będą przeprowadzane nie wcześniej, niż od dnia podpisania umowy ramowej w ramach danej kategorii (części zamówienia) i nie później, niż do dnia 31 grudnia 2009 r. W tym też terminie muszą być zakończone wszystkie zlecone kursy. Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć i wypełniana codziennie, zgodnie z programem szkolenia. Absolwent kursu powinien ponadto posiadać wiadomości w zakresie bezpiecznego kierowania pojazdem, przepisów dot. czasu pracy kierowców, dokumentów wymaganych w krajowym i międzynarodowym przewozie osób i towarów, planowania trasy przejazdu, czytania map drogowych, jak również warunków bezpieczeństwa związanych z załadunkiem i rozładunkiem. Ponadto w ramach każdego kursu wykonawca ponosi koszt: -pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, -koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u wykonawcy, -koszty wszystkich niezbędnych badań lekarskich wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jakie musi przejść szkolona osoba, -ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem posiadających prawo do stypendium z tytułu szkolenia. Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00 - Usługi szkół jazdy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Pzp, nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 Pzp oraz spełniają pozostałe warunki i wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego na rok 2008 zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w rozumieniu art. 103 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm. UWAGA: Wykonawca, z którym podpisana zostanie umowa ramowa w ramach danej części zamówienia, przystępując w roku 2009 do negocjacji warunków konkretnego szkolenia, zobowiązany będzie posiadać aktualny na rok 2009 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Obowiązek posiadania takiego wpisu wynika ze wspomnianej ustawy. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: -Wypełniony formularz ofertowy (formularze ofertowe - jeśli wykonawca składa ofertę na więcej części zamówienia) - stanowiący (e) załącznik nr 1, 1a, 1b lub 1c do SIWZ. -Deklarację do każdego składanego formularza ofertowego (wzór w załączeniu) o zamiarze lub nie, powierzenia części zamówienia w ramach danej części (pierwszej, drugiej, trzeciej lub czwartej) do realizacji podwykonawcy. Przykładowo jeśli wykonawca w ramach części pierwszej, na którą złoży ofertę, zamierza pewną część tego zamówienia powierzyć do wykonania podwykonawcom, obowiązany jest wskazać w deklaracji, która to będzie część (możliwie szczegółowo). Jeśli nie zamierza, wówczas wpisuje, iż nie zamierza korzystać z podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82 - 200 Malbork, pokój nr 13, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82 - 200 Malbork, pokój nr 12 (sekretariat), I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Naprawa, konserwacje, legalizacje oraz przeglądy okresowe sprzętu służby żywnościowej będącej na ewidencji 22.Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.