eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszWykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Kalisz: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149
Numer ogłoszenia: 375744 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372448 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego polegającego na wykonaniu remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Łódzkiej 149.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Powtórzenie tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe tj. : roboty budowlane - gruntowanie podłoży, malowanie ścian i sufitów, okładziny ścian z karton gipsu, rozebranie posadzek z płytek, uzupełnienie posadzek z płytek, naprawa sufitów podwieszanych, itp., roboty elektryczne - demontaż i montaż nieuszczelnionego łącznika podtynkowego i gniazd instalacyjnych wtykowych, roboty sanitarne - demontaż starych ustępów z miską fajansową i montaż nowych ustępów typu kompakt, wymiana zaworów przelotowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Budowlana PAWBUD Sławomir Pawelec, ulica Macedońska 13, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52542,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54638,67

  • Oferta z najniższą ceną: 54638,67 / Oferta z najwyższą ceną: 54638,67

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zachodzą przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy tj. zamówienie podstawowe było udzielone w 2012 r., zamówienie uzupełniające stanowi 7,56 % wartości zamówienia podstawowego ( razem z pierwszym zamówieniem 49,99 %), jest to powtórzenie tego samego rodzaju zamówień i zostanie udzielone temu samemu wykonawcy co zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie i SIWZ dla zamówienia podstawowego -sprawa nr III/DT/23110/ Pn-8/2012 , które było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.