Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Gdańsk: Postępowanie w trybie zapytania o cenę o wartości poniżej 207 tys. Euro na dostawę artykułów biurowych i papierniczych dla Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 37577 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w trybie zapytania o cenę o wartości poniżej 207 tys. Euro na dostawę artykułów biurowych i papierniczych dla Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa Zamawiającemu artykułów biurowych i papierniczych szczegółowo opisanych w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ (zwana dalej dostawą) Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): wyroby biurowe - 30192000 -1 papier kserograficzny - 30197644 -2 segregatory - 30199500 -5 przybory do pisania - 39292400 -9 2. Dostawa artykułów biurowych i papierniczych winna być realizowana zgodnie z opisem parametrów podanych w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ, na podstawie bieżących zamówień Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014r., własnym transportem i na własny koszt wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. wskazanego pomieszczenia w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku, artykuły biurowe i papiernicze w ilościach określonych wg bieżącego zamówienia Zamawiającego. 4. Poszczególne bieżące zamówienia Zamawiającego kierowane na podany przez Wykonawcę numer faxu, lub adres e-mailowy zawierać będą każdorazowo ilości i rodzaj zamawianych artykułów biurowych lub papierniczych. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot dostawy w miejsce wskazane w Urzędzie Marszałkowskim w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania bieżącego zamówienia od Zamawiającego. 6. Dostarczone artykuły biurowe i papiernicze, w tym w szczególności akcesoria komputerowe, muszą być pakowane oryginalnie przez producenta w opakowania jednostkowe lub zbiorcze. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczany towar był pierwszego gatunku. 8. W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów podana w ofercie jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia maksymalnej wartości zamówienia, ustalenia cen jednostkowych, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, iż podane ilości poszczególnych materiałów mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg. rzeczywistej ilości zakupionych materiałów. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ofercie, jak również z tytułu braku realizacji usługi w wielkościach podanych w ofercie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 39.29.24.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 2) Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Samfix- Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova s.j., Al. Gen. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144525,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168412,97
Oferta z najniższą ceną: 168412,97 / Oferta z najwyższą ceną: 170239,03
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przesłanką do zastosowania trybu zapytania o cenę jest art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że może on być stosowany, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy). Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego spełnia przesłanki zastosowania ww. trybu - o powszechności dostępu może, bowiem świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej. Zamówienia będą realizowane na podstawie umowy zawartej z wykonawcą na okres: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi transportu materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z ośmiu ośrodków na terenie Polski do Gdańska.
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.