Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-19
Grudziądz: Dostawy towarów dla sklepu medycznego
Numer ogłoszenia: 37580 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy towarów dla sklepu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy towarów dla sklepu medycznego, w ilościach i asortymentach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. IV SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.17.00-7, 33.19.62.00-2, 18.11.00.00-3, 33.14.11.13-4, 33.14.12.00-2, 33.63.16.00-8, 33.17.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne szczegółowe katalogi produktu, umożliwiające identyfikację i weryfikację zaoferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w formularzach cenowych załączonych do SIWZ - dotyczy zadań: 12,13. Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanych asortymentów do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.(Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679) - dotyczy tylko asortymentów będących wyrobami medycznymi. Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 wystawiony dla producenta ubrań medycznych - dotyczy zadania 12.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. Formularz cenowy - wg załącznika do SIWZ. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin poszczególnych dostaw - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, budynek T - I piętro (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, budynek T - I piętro (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły przeciwodleżynowe - poduszki wykonane z pianki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły przeciwodleżynowe - poduszki wykonane z pianki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krążki przeciwodleżynowe i poduszki posiadające otwarte komórki umożliwiające swobodny przepływ powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki przeciwodleżynowe i poduszki posiadające otwarte komórki umożliwiające swobodny przepływ powietrza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Laski i kule ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laski i kule ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkładki do obuwia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki do obuwia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Podkłady higieniczne wielokrotnego użycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne wielokrotnego użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Poduszki ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poduszki ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kliny przeciwobrzękowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kliny przeciwobrzękowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krzesła toaletowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła toaletowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pomoce sanitarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce sanitarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pomoce łazienkowe, nasadki na toaletę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce łazienkowe, nasadki na toaletę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Piłki rehabilitacyjne duże, małe z kolcami, dyski równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłki rehabilitacyjne duże, małe z kolcami, dyski równoważne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Ubrania medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Obuwie medyczne skórzane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie medyczne skórzane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni płaskich, rąk, żel do USG, rękawice, pojemniki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni płaskich, rąk, żel do USG, rękawice, pojemniki na odpady.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Skarpetki i podkolanówki zdrowotne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpetki i podkolanówki zdrowotne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Stomia, akcesoria do stomii oraz worki do dobowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stomia, akcesoria do stomii oraz worki do dobowej zbiórki moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pomoce łazienkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce łazienkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Peruki damskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Peruki damskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rurki tracheostomijne, akcesoria do rurek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne, akcesoria do rurek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Worki stomijne, akcesoria do stomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki stomijne, akcesoria do stomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin poszczególnych dostaw - 5
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- INTEGRACYJNA PRZESTRZEŃ ZABAW DLA DZIECI PRZY UL. ŚNIADECKICH 35 W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1350C w miejscowości Wielki Wełcz
- Budowa garażu wolnostojącego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu pn. "Zakup samochodu ciężarowego w Zespole Szkół Mechanicznych w Grudziądzu".
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Dokumentacja projektowa budowy drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1380C Grudziądz-Nicwałd i nr 1384C Pokrzywno-Orle-Słup oraz drogi gminnej nr 041429C Annowo-Gruta
- Dostawy wędlin, mięsa, podrobów oraz ryb dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- WZPiFP-48-25 Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.