Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Gdańsk: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku:
Część I- Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie
Część II- Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach
Część III- Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
Część IV- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach
Część V- Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku
Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku
Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd.
Część VIII- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie
Numer ogłoszenia: 375812 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: Część I- Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część II- Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część III- Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część IV- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część V- Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd. Część VIII- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, w podziale na następujące części: Część I- Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część II- Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część III- Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część IV- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część V- Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd. Część VIII- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na konserwacji, obsłudze eksploatacyjnej, dozorze technicznym oraz usuwaniu drobnych awarii i wykonaniu niezbędnych napraw powstałych uszkodzeń w wyniku kolizji i/ lub aktów wandalizmu, zdarzeń losowych, realizowanych w ramach bieżącego utrzymania i konserwacji urządzeń drogowych do regulacji ruchu - sygnalizacji świetlnych, zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich województwa pomorskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku - Rejony w Bytowie, Chojnicach, Gdańsku, Kartuzach, Lęborku, Pucku, Starogardzie Gdańskim i Sztumie. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie (dot. wszystkich części): - od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości: - 5% wartości zamówienia podstawowego: Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd.; - 20% wartości zamówienia podstawowego: Część III- Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Część V- Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku; - 50 % wartości zamówienia podstawowego: Część IV- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie- 1100,00 zł (słownie zł: tysiąc sto 00/100), Część 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach-1000,00 zł (słownie zł: tysiąc 00/100), Część 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku- 1100,00 zł (słownie zł: tysiąc sto 00/100), Część 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - 950 zł (słownie zł: dziewięćset pięćdziesiąt 00/100), Część 5 - Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku- 580,00 zł (słownie zł: pięćset osiemdziesiąt 00/100), Część 6 - Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku - 1000,00 zł (słownie zł: tysiąc 00/100), Część 7 - Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd.- 760,00 zł (słownie zł: siedemset sześćdziesiąt 00/100), Część 8 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie- 700,00 zł (słownie zł: siedemset 00/100.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał oraz wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na: konserwacji lub bieżącej obsłudze technicznej lub naprawie sygnalizacji świetlnych w ilości 4 sztuk u jednego zarządcy dróg publicznych przez min. 6 miesięcy.* * Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli: A Sprzęt 1. Podnośnik samochodowy koszowy Na 3 części-1 jednostka; Na 6 części-2 jednostki; Powyżej 6 części-3 jednostki 2. Zestaw zabezpieczający roboty Na 3 części-1 jednostka; Na 6 części-2 jednostki; Powyżej 6 części-3 jednostki B Środki transportu 1. Samochód dostawczy - serwisowy, wyposażony w sprzęt i części do naprawy sygnalizacji świetlnych, oznakowany Pogotowie sygnalizacyjne 1 jednostka na maksymalnie 2 części C Środki łączności 1. Dyżurny telefon komórkowy (numer) przyjmujący zgłoszenia całą dobę. 1 jednostka niezależnie od ilości części
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: 1. Osoba nadzorująca (kierownik, majster, brygadzista) Pełnienie funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru na minim. 2 zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sygnalizacji świetlnej: a) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, b) świadectwo kwalifikacyjne SEP-D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrotechnicznych na stanowisku DOZORU. na 3 części 1osoba; na 6 części 2 osoby; powyżej 6 części 3 osoby 2. Serwisant/konserwator Pełnienie funkcji serwisanta/konserwatora na co najmniej 2 zadaniach polegających na konserwacji lub bieżącej obsłudze technicznej lub naprawie sygnalizacji świetlnych: a) świadectwo kwalifikacyjne SEP-E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrotechnicznych na stanowisku EKSPLOATACJI b) uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 kV ilość serwisantów równa jest ilości części na które Wykonawca składa ofertę
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków opisanych w pkt III.3.2., III 3.3., III 3.4 niniejszego ogłoszenia polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów (lub innych dokumentów z których zobowiązanie będzie wynikać), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami, zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 6. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - CZAS REAKCJI (w przypadku awarii) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój 03..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: 68/2014/PN/WUD.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Konserwacja wraz z usuwaniem zaistniałych awarii sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i doświetleń przejść dla pieszych na drogach powiatowych Powiatu Pruszkowskiego w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz aktywnego oznakowania drogowego na terenie miasta Kalisza w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg w zakresie oznakowania i bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaków podświetlanych na wysięgnikach i znaków aktywnych na SK adm. przez GDDKiA O/Olsztyn R/Ełk, OUD Sedranki
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.