eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza"Budowa cyfrowej platformy zarządzania hałasem na obszarze Gminy Dąbrowa Górnicza".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 375875 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Dąbrowa Górnicza: "Budowa cyfrowej platformy zarządzania hałasem na obszarze Gminy Dąbrowa Górnicza".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350478 - 201


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna  21, 41300   Dąbrowa Górnicza, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 956 700, faks 32 2625032, 2956700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dabrow-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa cyfrowej platformy zarządzania hałasem na obszarze Gminy Dąbrowa Górnicza".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.WER.271.4.67.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie cyfrowej platformy zarządzania hałasem na obszarze Gminy Dąbrowa Górnicza wraz kompleksowym systemem do jej zarządzania i aktualizacji oraz udostępniania na stronach internetowych Urzędu Miasta Dąbrowy Górniczej. Cyfrowa platforma zarządzania hałasem będzie się składała z elektronicznej mapy akustycznej oraz ciągłego całodobowego monitoringu hałasu. Pod pojęciem "mapy akustycznej" należy rozumieć opis stanu akustycznego obszaru gminy Dąbrowa Górnicza wraz z jej graficznym przedstawieniem w postaci map (mapa akustyczna). Wykonawca zrealizuje mapę akustyczną bazującą na systemie klasy GIS oraz oprogramowaniu do tworzenia map hałasu. Powstały w ten sposób przedmiot zamówienia powinien pozwalać na tworzenie nowych map, na aktualizację baz danych, szybki i łatwy dostęp do wszystkich zebranych danych oraz publikowanie informacji o stanie klimatu środowiska akustycznego na stronie internetowej Urzędu. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy, które będą realizowane w 2 etapach: I etap - do 30 dni od dnia zawarcia umowy 1. Pozyskanie przez Wykonawcę danych wyjściowych do wykonania mapy akustycznej 2. Opracowanie metodyki i modeli obliczeniowych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016r., poz. 627 z późn. zm.) oraz Dyrektywą 2002/49/WE z dnia 25 czerwca 2002r. w sprawie oceny i kontroli hałasu w środowisku (Official Journal of the European Communities 18.07.2002r.). 3. Dostawa serwera i zestawu komputerowego z drukarką z systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem. 4. Dostawa stacji monitoringu hałasu II etap - do 31.05.2017r. 1. Wykonanie serii badań i pomiarów obciążenia akustycznego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza 2. Opracowanie i dostawa systemu informatycznego obsługi mapy akustycznej oraz wdrożenie go w siedzibie Zamawiającego. 3. Montaż punktów całorocznego pomiaru hałasu wraz z włączeniem ich do istniejącego systemu informatycznego monitoringu hałasu. 4. Wykonanie i dostawa do Zamawiającego dokumentacji systemu. 5. Opracowanie map akustycznych w formie cyfrowej i analogowej. 6. Przekazanie materiałów końcowych. Po wykonaniu zadania - asysta techniczna i utrzymanie monitoringu hałasu w zadeklarowanym przez Wykonawcę okresie. Asysta techniczna polega na: 1) konsultacjach dla przedstawicieli Zamawiającego, świadczonych telefonicznie i pocztą elektroniczną w dniach roboczych w godzinach: 7.30 - 15.30., 2) kontroli poprawności funkcjonowania systemu mapy akustycznej na bieżąco w zakresie wdrożonego oprogramowania oraz zainstalowanego sprzętu pomiarowego oraz diagnozę braku lub wadliwego działania stacji pomiarowych, 3) wykonywaniu kwartalnych raportów o działaniu stacji monitoringu hałasu, 4) szkoleniu 2 osób w zakresie przedmiotu umowy nie więcej niż 8 godzin. W ramach utrzymania monitoringu Wykonawca zapewni: 1) transmisję danych ze wszystkich końcówek pomiarowych na serwer mapy akustycznej, 2) pokrycie kosztów utrzymania związanych z zakupem energii elektrycznej, 3) coroczną kalibrację toru pomiarowego, 4) sprawność akumulatorów, w tym zakup nowych, jeśli zajdzie taka potrzeba, 5) usuwanie ewentualnych awarii związanych z publikowaniem wyników monitoringu na portalu internetowym mapy akustycznej, 6) przesył uzyskanych danych pomiarowych do bazy Oracle co najmniej raz dziennie, 7) prezentowanie wyników monitoringu na portalu internetowym mapy akustycznej i monitoringu hałasu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji, w oparciu o który należy wykonać przedmiot zamówienia. 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: postanowień zawartych w treści przyszłej umowy,obowiązujących przepisów i norm. 4. Gwarancja Wykonawca udzieli 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji jakości na przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania bezusterkowego końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy. 5. Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 6.Rozwiązania równoważne: 1) Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny. 2) W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt ustawy Pzp , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 4) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90742300-3
Dodatkowe kody CPV: 71354000-4, 71354100-5, 72263000-6, 72320000-4, 72268000-1, 48820000-2, 30213000-5, 30232110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT299000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTERNOISE Marek Jucewcz,  ,  ul. Witkiewicza 1A,  80-319,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 367.770,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 367.770,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367.770,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zadeklarował: okres asysty technicznej przez okres 36 miesięcy, okres wykonywania ciągłych i automatycznych pomiarów w dwóch dodatkowych punktach przez okres 18 miesięcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.