Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Malbork: Dostawa papierosów dla Kasyna Wojskowego 293 w Malborku w 2009r.
Numer ogłoszenia: 375885 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 293 przy Jednostce Wojskowej nr 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2706778, faks 0-55 2706778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Wojskowej Jednostki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papierosów dla Kasyna Wojskowego 293 w Malborku w 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 FOX 8 paczka 56 PN-A-99005 2 Caro 8 paczka 112 PN-A-99005 4 Red White paczka 740 PN-A-99005 5 Route paczka 800 PN-A-99005 6 L-M paczka 2100 PN-A-99005 7 Nevada paczka 1800 PN-A-99005 8 Sobieski paczka 60 PN-A-99005 9 Mocne paczka 100 PN-A-99005 10 Marlboro paczka 110 PN-A-99005 11 Spike paczka 332 PN-A-99005 12 Golden American paczka 260 PN-A-99005 13 West paczka 1300 PN-A-99005 14 Viceroy paczka 6000 PN-A-99005.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.13.00.00 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają zezwolenia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania przedmiotowego zamówienia 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicz-nego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy), Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Usługobiorca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Usługobiorcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (według załączonego druku), aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działal-ności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, że Usługobiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, oświadczenie, że Usługobiorca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zaakceptowany wzór umowy,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, można uzyskać w Jednostce Wojskowej 1128 przy ulicy 17 Marca 20, budynek numer 13, pokój nr 201..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, w budynku nr 13, w Kancelarii Jawnej pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych ( postępowanie podzielone na części )
- Budowa budynku wielorodzinnego w Prabutach, działki nr 253/14 i 252/32, obręb 0003 Prabuty
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.