To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375897 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Kielce: Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie w latach 2017 - 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352663
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
127574000000, ul.
ul. Jagiellońska
72,
25602
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
041 347-04-71,80,81,90,91, faks
041 347-04-70, e-mail
Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie w latach 2017 - 2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):80
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich,tj. do siedziby Zarządu w Kielcach oraz do Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i w Staszowie w latach 2017 - 2018. 1)Dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu okresu objętego umową, według składanych przez ŚZDW w Kielcach, RDW w Zgórsku i RDW w Staszowie zamówień. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, przedstawiony został we wzorze "Wycena zamówienia" dla zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3, stanowiących załączniki do SIWZ. 3)Zapotrzebowanie na poszczególne dostawy będą składane telefonicznie lub za pośrednictwem faxu/e-maila. W przypadkach pilnych i nieprzewidzianych dostawy winny być realizowane najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. 4)Koszty dostawy Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu. 5)Zamawiający zastrzega, iż ilości podane w specyfikacji są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje zakupu całej szacunkowej ilości materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych we wzorze "Wyceny zamówienia" (dla poszczególnych zadań), w poszczególnym asortymencie. 6)Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" należy rozumieć:a)kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, w szczególności nie powodujące po ich zainstalowaniu pojawienia się na jego monitorze oraz panelu kontrolnym jakichkolwiek negatywnych komunikatów b)fabrycznie nowe, nieregenerowane (tj. nie poddane procesowi ponownego, napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów), pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001:2004 lub normami równoważnymi, c)wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem. 7)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne: a)są uszkodzone,posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b)nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w formularzu Wycena zamówienia Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30197600-2
Dodatkowe kody CPV:
33711900-6,
30192000-1,
22900000-9,
30237000-9,
30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT279906.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 344285.0 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.