To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Gdynia: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu siedzib Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Numer ogłoszenia: 375905 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336605 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu siedzib Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu 5 x w tygodniu (za wyjątkiem dni wolnych od pracy) w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 31 marca 2013 r. (27 miesięcy) w pomieszczeniach zajmowanych i użytkowanych przez Zarząd Dróg i Zieleni przy ul. 10 Lutego 24 (powierzchnia 892 m2) i ul. Białostockiej 3 (powierzchnia 550 m2) oraz dostawie środków higienicznych (papier toaletowy, ręcznik papierowy i mydło w płynie). W przypadku zamiaru wyłączenia jakiejś powierzchni ze sprzątania w którejkolwiek z siedzib, Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę e-mailem lub faksem z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że w przypadku konieczności wyprowadzenia się z którejkolwiek z siedzib, realizacja usług w tej siedzibie zostanie zakończona w dniu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi wykonawcę e-mailem lub faksem z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, o terminie zakończenia wykonywania usług. 2.Świadczenie usług odbywać się będzie : a) w budynku przy ul. 10 Lutego 24 od godz. 15.30, b) w budynku przy ul. Białostockiej 3: parter od 16.10, piętro od godz. 15.30 (wyjątek stanowi pomieszczenie kasy, które należy sprzątać 2 x w tygodniu (wtorki i czwartki) w godz. 15.00 - 15.30.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- M.S.A. ALPIMOR sp. z o.o., al. Niepodległości 665A, 81-855 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158943,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177857,55
Oferta z najniższą ceną: 177857,55 / Oferta z najwyższą ceną: 219380,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym"
- Przygotowanie dokumentacji wykonawczej do przystosowania jednostki IMOR na podstawie dokumentacji koncepcyjnej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa falochronu Wschodniego w porcie Tolkmicko"
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
- DOSTAWA OZNAK ROZPOZNAWCZYCH HAFTOWANYCH
- Zakup, dostawa i montaż nowych drzwi przeciwpożarowych wraz z demontażem i utylizacją obecnie zamontowanych drzwi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a od dnia 01.07.2025 r. do dnia 30.06.2027 r.
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.