eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiBudowa Budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących , uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Nowy Dwór Gdański: Budowa Budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących , uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-3
Numer ogłoszenia: 37590 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Bałtycka 7, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472333 w .25, fax 055 2475720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących , uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach wydzielonego zakresu II ETAPU realizacyjnego przędsięwzięcia (tj. wznowienie i dokończenie budowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowem Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu) - obejmującego realizację ZADANIA II-3 - w skład którego wchodzą wydzielone części podstwowych elementów inwestycji, tj.: I.C.1. - BUDYNEK KP PSP / stan wykończeniowy / podłoża i posadzki I.C.2. - BUDYNEK KP PSP / stan wykończeniowy / tynki, okładziny wewnętrzne, sufity podwieszone i malowanie I.C.3. - BUDYNEK KP PSP / stan wykończeniowy / elementy ślusarsko kowalskie I.D.1. - BUDYNEK KP PSP / instalacje wod-kan i p.poż. / instalacja wod-kan i p.poż. I.E.2. - BUDYNEK KP PSP / instalacja c.o. z kotłownią i wentylacją grawitacyjną / instalacja c.o. I.F.4. - BUDYNEK KP PSP / wentylacja mech. / wentylacja pozostałe pomieszczenia I.G.2. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekom / WLZ, instalacja siłowa, sterownicza i zestawów gniazdowych I.G.3. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekom / instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych I.G.4. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekom / prefabrykowane urządzenia rozdzielcze I.G.6. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekomunikacyjne / instalacja alarmowa systemu DIGITEX I.G.7. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekomunikacyjne / instalacja nagłaśniająca I.G.9. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekomunikacyjne / pomiary II.A.1. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / przyłącza wod., kan. sanitarna, kan. deszczowa / przyłącze wodociągowe II.A.2. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / przyłącza wod-kan, kan. sanitarna, kan. deszczowa / przyłącze kanalizacji sanitarnej II.A.3. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / przyłącza wod-kan, kan. sanitarna, kan. deszczowa / przyłącze kanalizacji deszczowej V.2. - UKSZTAŁTOWANIE I URZĄDZENIE TERENU / ogrodzenie terenu (z bramami i furtkami)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące, a szczegółowo opisane w pkt.2.2., warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, i przedłożą wszystkie dokumenty składające się na ofertę (spełniające wymogi SIWZ), a wymienione w pkt.1. CZĘŚĆ III nn. SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom 1) Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć poniższe dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) dysponują wolnymi aktywami płynnymi i-lub kredytami w wysokości nie mniejszej niż 10% zaoferowanej w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy - potwierdzającą: - wymierną kwotowo wysokość środków finansowych posiadanych przez Wykonawcę i-lub - wymierną kwotowo zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia legitymującymi się stosownymi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - potwierdzone stosownym i aktualnym dokumentem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z minimum 5. letnim doświadczeniem zawodowym i minimum wykształceniem średnim, tj.: a) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - jako kierownik budowy, b) min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - jako kierownik robót, c) 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - jako kierownik robót. Uwaga: Wykaz wyżej wymienionych osób Wykonawca winien przedstawić w formie zgodnej ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-4 z dołączeniem potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wymienionych osób wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Posiadają stosowne doświadczenie w realizacji zamówień publicznych - porównywalnych pod względem technicznym i ekonomicznym z przedmiotem zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat minimum 1. (jedno) zamówienie publiczne polegające na wykonaniu: - robót budowlanych z zakresu budowy obiektów budowlanych dla służby porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych (CPV 45216000-4) i-lub - innych robót budowlanych z zakresu budowy obiektów dla sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa zaoferowana przez Wykonawcę w przedmiotowym przetargu. W przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy niż określony jak wyżej - to zobowiązany On jest do przedłożenia stosownych informacji za ten właśnie okres. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć stosowny wykaz zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-5 do nn. SIWZ pn. (Wykaz wykonanych robót spełniających warunek konieczny kwalifikacji Wykonawcy) wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały należycie wykonane (podpis inwestora na dokumencie - wykazie lub załączenie odrębnych dokumentów autoryzowanych przez inwestora potwierdzających należyte wykonanie tych robót) 6) Wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli dotyczy W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-6 do nn. SIWZ) w którym wskażą części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom. 7) Akceptują bez zastrzeżeń warunki wzoru umowy, tj. zobowiążą się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w nn. SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) oświadczenie - zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-7 do nn. SIWZ), b) oświadczenie - zobowiązanie do podpisania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-8 do nn. SIWZ) c) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy - stanowiący ZAŁĄCZNIK NR A-9 do nn. SIWZ. 8) Dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, tj. obiektu KP PSP w budowie Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty parafowany przez pracownika Zamawiającego wymienionego w CZĘŚCI II pkt.3.1.(a) nn. SIWZ (potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia)(zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-10 do nn. SIWZ). Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po uprzednim zgłoszeniu osobie upoważnionej (pkt.3.1. CZĘŚĆ II nn. SIWZ) z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. Godziny przeprowadzenia wizji lokalnej - tak jak godziny kontaktów z osobami upoważnionymi. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w pkt.1. CZĘŚĆ III nn. SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA). WARUNKI SKŁADANIA OFERT 1) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę własną. Wykonawca, który złoży lub uczestniczy w więcej niż jednej ofercie podlega wykluczeniu. 2) Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 3) Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom SIWZ. 4) Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa i więcej podmiotów, pod warunkiem, że: a) wykonawcy ustanowią pełnomocnika (firmę budowlaną) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w punkcie 2.2. ppkt. 1), 2) CZĘŚĆ I nn. SIWZ każdy z podmiotów występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować spełnienie tych warunków, c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w punkcie. 2.2. ppkt. 3), 4), 5), 6), 7) i 8) CZĘŚĆ I nn. SIWZ podmioty występujące wspólnie mogą wspólnie udokumentować spełnienie tych warunków, d) podmioty występujące wspólnie ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań odpowiednio do przypisanego im zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w nn. SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę. 6) Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego z zastrzeżeniem art. 93 ust 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24. ust. 2 pkt. 2 Ustawy PZP spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8) Wymaga się od wykonawców zebrania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania i sporządzenia oferty. Koszty oględzin i zebrania stosownych informacji ponosi Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1) Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym zgodnym ze wzorem ZAŁĄCZNIKA NR A-1 do niniejszej specyfikacji. 2) Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane postanowieniami nn. SIWZ. 3) Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie ORYGINAŁÓW lub KSEROKOPII (kserokopie - poświadczone formułą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) - wszystkie powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną-e do podpisania oferty. Dokumenty dla których Zamawiający przygotował wzory dokumentów winny być przedstawione w formie oryginałów. 4) Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 5) Oferta winna być obowiązkowo sporządzona zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami dokumentów przetargowych - zamieszczonymi w pakiecie Załącznika A do nn. SIWZ, a wymienionymi w CZĘŚCI II pkt.1. ppkt.2). Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości pól załączników oraz odmiany wyrazów wynikające ze złożenia oferty wspólnej. Wprowadzone zmiany nie mogą zmieniać treści załączników. 6) Oferta winna być sporządzona w języku polskim, powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze w formie wydruku, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez wykonawcę. 7) Wszystkie dokumenty tworzące Ofertę winny być trwale spięte/zszyte, w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. 8) Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami i dokumentami składającymi się na ofertę winny być ponumerowane kolejnymi liczbami całkowitymi. Formularz oferty zostanie opieczętowany pieczęcią firmową i podpisany przez upoważnionego (-nych) przedstawiciela (-li) Wykonawcy. 9) Jeżeli Ofertę i wszystkie załączone dokumenty podpisuje-ą osoba-y nie ujawniona-e w rejestrze lub ewidencji, do Oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub kopię poświadczoną przez notariusza. 10) Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 11) Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie obok poprawnego oraz wstawienie parafy. 12) W przypadku gdy Oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie - strony należy oznaczyć w taki sposób, aby enumeratywnie pasowały do kolejnych stron oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. informacji które winny być podane podczas jawnego otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7; tel.: 055247 23 33; fax: 055 247 57 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7 - pokój Nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.