To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-14
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 17 na odc. Ryki-Żyrzyn od km 97+325 do km 98+700 w celu poprawy równości nawierzchni polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 17 Ryki-Żyrzyn od km 96+595 do km 97+325
Numer ogłoszenia: 375920 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365328 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 17 na odc. Ryki-Żyrzyn od km 97+325 do km 98+700 w celu poprawy równości nawierzchni polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 17 Ryki-Żyrzyn od km 96+595 do km 97+325.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego p.n. Remont odcinka drogi krajowej nr 17 na odc. Ryki-Żyrzyn od km 97+325 do km 98+700 w celu poprawy równości nawierzchni polegające na wykonaniu remontu wydłużonego odcinka DK nr 17 Ryki-Żyrzyn od km 96+595 do km 97+325.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Strabag Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 601235,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 778428,73
Oferta z najniższą ceną: 778428,73 / Oferta z najwyższą ceną: 778428,73
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie zostało wszczęte w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Poniżej przedkładamy uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania ww. trybu udzielenia zamówienia: 1. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego: Umowa w sprawie zamówienia podstawowego nr GDDKiA O/LU-D3ap/Ryki-Żyrzyn/14 zawarta w dniu 2014-10-29. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 2. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych: Umowa na realizację zamówienia podstawowego została zawarta z Wykonawcą: Strabag Sp. z o.o. 05-800 Pruszków ul. Parzniewska 10. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające zostanie udzielone temu samemu wykonawcy. 3. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego: Wartość zamówienia podstawowego, zgodnie z wnioskiem o udzielenie zamówienia publicznego dla zamówienia podstawowego wynosi 1 788 617,93 zł (netto). Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego t.j. do kwoty 894 308,96 zł. netto. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 601 235,87 zł netto, tym samym nie przekroczy kwoty przewidzianej na zamówienia uzupełniające. Do dnia wszczęcia niniejszego postępowania nie udzielono zamówień uzupełniającego. 4. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego: Przedmiotowe zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu takich samych robót, co roboty objęte zamówieniem podstawowym, które zostały ujęte w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. W celu poprawy szorstkości i równości zostanie wykonany remont nawierzchni w następującej technologii: - Frezowanie nawierzchni bitumicznych (średnia grubość frezowania 7 cm), -W miejscu zastosowania siatki stalowej dodatkowe frezowanie o gr. 6 cm. - W celu wzmocnienia nawierzchni lokalnie zastosowanie siatki stalowej typ ciężki, a następnie wyrównanie betonem asfaltowym grysowym AC -Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie, skropienie emulsją asfaltową przed ułożeniem kolejnych warstw bitumicznych, -Na całości wyrównanie betonem asfaltowym grysowym AC 16W o gr. śr. 5cm, - Na zjeździe wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA11 gr. 4 cm, -Uzupełnienie poboczy gruntowych destruktem pochodzącym z frezowanej nawierzchni o średniej gr. 10 cm na szerokości 1,00 m przy krawędzi wyremontowanej nawierzchni (po uprzednim zdjęciu humusu na gr. 5 cm), - Po wykonaniu robót nawierzchniowych wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami grubowarstwowymi chemoutwardzalnymi oraz uzupełnienie oznakowania pionowego. 5. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego- ten sam numer CPV i te same numery Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz te same pozycje przedmiarowe zgodnie z przedmiarem robót do zamówienia podstawowego 6. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego Spełniona zatem została przesłanka dotycząca trybu udzielenia zamówienia podstawowego. 7. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział w sekcji II.1.5) Ogłoszenia o zamówieniu nr 327018 oraz w Tomie I pkt 5.3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe uzasadnienie, należy stwierdzić, iż zachodzą wszystkie przesłanki warunkujące udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.