eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyPN 4/09 dostawa specjalistycznego samochodu - śmieciarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Szamotuły: PN 4/09 dostawa specjalistycznego samochodu - śmieciarki
Numer ogłoszenia: 37593 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921829, faks 061 2921857.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 4/09 dostawa specjalistycznego samochodu - śmieciarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nowego samochodu śmieciarki o całkowitej masie nie mniejszej niż 18 ton. - Pojazd musi być nowy i posiadać homologację - Kolorystyka samochodu: - kabina samochodu - biała - skrzynia ładunkowa - pomarańczowa - Wymiary: - długość całkowita do 9,5 m - wysokość całkowita wraz z osprzętem - max 3,50 m - Podwozie: - silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 210 KM spełniający normy EURO 4 - kabina krótka (ilość miejsc w kabinie 1 + 2) - rura wydechowa wyprowadzona do góry - podwozie 4 x 2 - skrzynia przekładniowa min 6 biegowa - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi - przednie zawieszenie resorowe - tylne zawieszenie pneumatyczne - zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 l z zamkiem zamykającym - szyba przednia barwiona - komputer pokładowy z informacjami w języku polskim - lusterka główne sterowane elektrycznie, szerokokątne, podgrzewane - przystosowanie do pracy w temp. spadającej poniżej 180C - przedni zderzak stalowy - reflektory wzmacniane odporne na uderzenia - dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 18 ton - system antyblokujący ABS - hamulce tarczowe - Nadbudowa - fabrycznie nowa rok produkcji 2009 - skrzynia ładunkowa wykonana z blachy o grubości min. 3 mm lub o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i korozję - podłoga z blachy o grubości min. 4 mm lub o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie i korozję - pojemność skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 16 m3 - odwłok niepylny (obudowany) stopień ugniatania odpadów nie mniej niż 1:5 z możliwością jego regulacji - mechanizm ugniatania odpadów liniowo - płytowy - urządzenie załadowcze tylne dostosowane do obsługi pojemników od 80 do 1100 dm3 - możliwość równoczesnego załadunku dwóch pojemników o objętości do 240 dm3 - pojemność kosza zasypowego min. 2 m3 - dolna część kosza zasypowego wykonana ze stali podwyższonej wytrzymałości na ścieranie - system samooczyszczania skrzyni ładunkowej - co najmniej jeden zbiornik na odcieki z odpadów - automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego - układ centralnego smarowania - możliwość przejścia ze sterowania automatycznego prasą na sterowanie ręczne w dowolnej fazie cyklu automatycznego - stopnie uchylne z czujnikami powodującymi przy zamkniętym stopniu: a) ograniczenie prędkości do 30 km/h b) rozłączenie układu ugniatania c) blokadę cofania pojazdu - oświetlona i oznakowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz światło z tyłu pojazdu oświetlające stanowisko robocze (dodatkowo podwójne światło kogut z napisem ZGK Szamotuły na kabinie i pojedyncze z tyłu) - wymagana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 Pozostałe wymagania: - okres gwarancji min. 24 m-ce - świadectwo homologacji na pojazd kompletny ważne na dzień składania ofert, kopia załączona do oferty - wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia z podaniem odbiorcy, wartości i terminu dostawy. Wymagane minimum 3 dostawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł.(słownie: pięć tysięcy zł) 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 04.03.2009 r. do godziny 12.00. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - w pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarancjach bankowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA O/Szamotuły, nr: 25 1020 4128 0000 1402 0004 6193, z dopiskiem wadium na dostawę specjalistycznego samochodu - śmieciarki w przetargu nieograniczonym 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku zamawiającego w dniu 04.03.2009 r. o godz. 12.00 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzucenia oferty. 6. Potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy 5) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej specyfikacji 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne ,nie uległy zmianie) 3) Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat odpowiadających rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia z podaniem odbiorcy, wartości i terminu dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie powyższego warunku. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeśli posiadane środki lub zdolność kredytowa będą równe co najmniej 250 000 zł 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Spełnieniem warunku będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000zł 8) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 9) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 10) wniosą wadium spełniające wymagania niniejszej specyfikacji 11) Świadectwo homologacji na pojazd kompletny, ważne na dzień składania ofert, kopia załączona do oferty Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.