To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375946 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie:I-VI 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347505-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
29267500000, ul.
ul. Adolfa Nowaczyńskiego
1,
30336
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 255 41 61, faks
122 691 057, e-mail
dps@dpsnowaczynskiego.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpsnowaczynskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Opieka społeczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie:I-VI 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/PZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa mięsa i jego przetworów w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1674 kg, wędliny - łącznie 2445 kg, mięso drobiowe - łącznie 2022 kg, wędliny drobiowe - łącznie 489 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa mleka i jego przetworów w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: mleko, śmietana - łącznie 11820, masło, margaryna - łącznie 1200 kg, sery różne - łącznie 2124 kg, jogurt, kefir, zsiadłe mleko- łącznie 1380 L, mleko pełne w proszku 12 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa pieczywa w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13380 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 50640 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 144 kg, pączek - 1560 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy, miód - łącznie 1292 kg, herbata, kawa, kakao - łącznie 1578 szt., makaron - 480 kg, mąka pszenna tortowa, mąka krupczatka, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 900 kg, musztarda, majonez - łącznie 510 szt., olej, - 240 L, frytura - 18 kg, przyprawy - łącznie ok. 4242 szt., pieczywo cukiernicze - łącznie ok. 110 kg, przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 10704 szt.,woda mineralna 0,5 l - 1050 szt., masa kajmakowa - 120 szt., jaja - 17280 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: herbatniki, wafle - łącznie 1260 szt., czekolada - 210 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 4300 kg, ziemniaki 8000 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 700 kg, sałata lodowa, sałata zielona, por, czosnek, szczypiorek - łącznie 1425 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 275 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 40 kg, pieczarka - 50 kg, cytrusy, banany, kiwi - łącznie 990 kg, jabłka 950 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.04.2017 r. do 30.06.2017 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda - 90 kg, kalafior młody 120 szt., sałata, rzodkiewka - łącznie 340 szt., marchew młoda obcinana - 120 kg, burak młody obcinany - 120 kg, botwinka 60 szt., cebula młoda obcinana 40 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 180 kg, szczypiorek / cebula zielona 120 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - łącznie 16 kg , ziemniaki 1500 kg, pieczarki 10 kg, truskawka 20 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 3240 kg, ryby mrożone - 360 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 2280 szt., śledź solony matjas - 96 kg, Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: I - VI 2017 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.01.2017 r. do 30.06.2017 r.: pyzy z mięsem, ręcznie robione, niemrożone - 180 kg, pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 720 kg, krokiety z kapustą i mięsem ręcznie robione, niemrożone - 350 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone, uszka z grzybami ręcznie robione, niemrożone - łącznie 120 kg;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15100000-9
Dodatkowe kody CPV:
15500000-3,
15810000-9,
15800000-6,
15600000-4,
15300000-1,
03200000-3,
03142500-3,
15200000-0,
15400000-2,
15894200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: CZĘŚĆ A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139182 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 71 040,31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: CZĘŚĆ B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100261 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63 124,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: CZĘŚĆ C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43227 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22 443,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: CZĘŚĆ D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT106982 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52 639,21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: CZĘŚĆ E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50676 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21 890,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: CZĘŚĆ F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT56306 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 30 397,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: CZĘŚĆ G: Artykuły garmażeryjne dla DPS w okresie I-VI 2017 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31129 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13 052,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.