Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Środa Śląska: Usługa w zakresie dostarczania i dystrybucji posiłków dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30
Numer ogłoszenia: 375970 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza , ul. Kilińskiego 30, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3174-171, faks 0-71 3174-171.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie dostarczania i dystrybucji posiłków dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dostarczania i dystrybucji posiłków dla 20 wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Środzie Śląskiej w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010. Dostarczane posiłki to: śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1. Uczestniczyli już w podobnym zamówieniu o wartości powyżej 50 000,00 zł. rocznie 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr.2, - zaświadczenie o nadaniu numeru NIP, - zaświadczenie o nadaniu numeru REGON, - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej ( nie starsze nie 6 mc. ), - oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków ( według wzoru ustalonego przez wykonawcę, nie starsze niż 3 miesiące ), oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek ZUS ( według wzoru ustalonego przez wykonawcę, nie starsze niż 3 miesiące ), wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie, przykładowy jadłospis miesięczny,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.sredzki.slaski.sisco.info/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza
ul. Kilińskiego 30
55-300 Środa Śląska
Pan Michał Bryk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza ul. Kilińskiego 30 55-300 Środa Śląska Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2081D NA ODCINKU ZABŁOTO - JAKUBKOWICE W GMINIE KOSTOMŁOTY
- REMONT ELEWACJI ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzyniewie Dużym rok szkolny 2024/2025
- "Zakup gorących posiłków z przeznaczeniem dla uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Cedyni w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu wraz z napojem w roku szkolnym 2024/2025 do SP oraz OP z Gminy Chełm
- Świadczenie usług cateringowych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zębie - Szkole Podstawowej im. Heleny Marusarzówny w Zębie w roku szkolnym 2024/2025.
- Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Murzasichlu - Szkoły Podstawowej w Murzasichlu z filiami w Stasikówce i w Małem Cichem w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.