To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375977 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Mogilany: Bezgotówkowe tankowanie paliw dla potrzeb Urzędu Gminy, na stacji paliw wykonawcy w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361308 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilany, krajowy numer identyfikacyjny
35155565400000, ul.
Rynek
2,
32031
Mogilany, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 270 10 13 wew. 245, faks
122 701 677, e-mail
zp@mogilany.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mogilany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowe tankowanie paliw dla potrzeb Urzędu Gminy, na stacji paliw wykonawcy w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.21.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie paliw na stacji wykonawcy o szacunkowej ilości (w skali roku) oleju napędowego w ilości 36 676 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości - 2573 litrów. Paliwa te będą tankowane dla potrzeb następujących pojazdów: a) Baza Usług Komunalnych w Gaju oraz UG : Nr rejestracyjny: 1. Ciągnik Zetor KRA YR04 2. Ciągnik URSUS C-360 KRA 99YH 3. Ciągnik URSUS C-360 KRA 77YJ 4. Samochód LUBLIN KRA 77WN 5. Koparko- ładowarka 6. Samochód ciężarowy DAF KRA 15999 7. Samochód Opel Movano KRA 9977E 8. Ciągnik CASE KRA E77m 9. Koparko- ładowarka b). Samochody strażackie: Nr rejestracyjny: 1.OSP Buków - DAF KRA 29T5 2.OSP Konary - Mercedes Benz KRA 7CW5 3.OSP Mogilany - IVECO KRA 1NE1 - STAR KRA 47949 - STEYR KRA 48U5 4. OSP Włosań - MAGIRUS DUETZ KRA 1NJ1 c) Centrum Żywienia w Gaju Volkswagen Transporter T4 KRA 7CH7 Realizacja przedmiotu zamówienia musi być możliwa całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca zapewni tankowanie benzyny do kanistrów dla potrzeb : kosy spalinowe,piły spalinowe, kosiarki, zagęszczarka, agregat prądotwórczy Zakupione paliwo będzie rozliczane na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w okresach rozliczeniowych: do 15 i do ostatniego dnia danego miesiąca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138357.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 168128.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MOGILANY
więcej: przetargi MOGILANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.